Відмінності між версіями «Кафедра журналістики»
Матеріал з Кафедра журналістики
|
|
Рядок 366: |
Рядок 366: |
| {{Text | | {{Text |
| | | | | |
− | Оглавление = <span style="color:#000080; font-family: Arial; font-size: 140%;">[[РОБОТА ПЕРА]] | + | Оглавление = <span style="color:#000080; font-family: Arial; font-size: 140%;">[[РОБОТИ СТУДЕНТІВ]] |
| | | | | |
| Текст = | | Текст = |
Версія за 13:20, 7 березня 2016
ВІТАЄМО КАФЕДРУ ЖУРНАЛІСТИКИ З 10-РІЧЧЯМ!
|
Шановні колеги!
Десять років минуло з того часу, як перші 14 першокурсників зайшли в аудиторії кафедри журналістики. Незвично було навіть чути про підготовку журналістів у авіаційному університеті. Скептиків вистачало. Проте експеримент завдяки справжнім ентузіастам та професіоналам був успішно реалізований. Сотні випускників кафедри множать її славу в провідних медіа держави. Десятки професорів, викладачів вдосконалюють систему викладання. Щиро вдячні засновникам та першим керівникам. Ми твердо стоїмо на ногах і впевнено дивимося у майбутнє. Зі святом Вас, дорогі друзі!
Ярослав КОЗАЧОК, завідувач кафедри 2010-2014 рр.
|
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
|
- Передзахист дипломних робіт
- Радіо свобода 03.03.2016
- Теми дипломних робіт 2015-2016 р.
- Теми та керівники дипломних робіт студентів 4-го курсу ІМВ освітньо - професійного ступеню Бакалавр
- Теми та керівники дипломних робіт студентів 6-го курсу ІМВ ОКР «Магістр»
- Теми та керівники дипломних робіт студентів 5-го курсу ІМВ ОКР «Спеціаліст»
|
АЛУТІНА ОЛЬГА ОЛЕКСІІВНА
|
Помилка створення мініатюри: sh: /opt/alt/alt-ImageMagick/usr/bin/convert: No such file or directory Провідний інженер
|
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
|
Опольський університет
Подвійний диплом – подвійні можливості
Відтепер Національний авіаційний університет співпрацює з Університетом Опольським.
Це перспективна міжнародна співпраця. Це можливість відразу отримати два дипломи. Це науковий і життєвий досвід. Це розширення власних горизонтів і поглиблення ерудиції. Цікава спеціальність і нові можливості. Це шанс стати затребуваним на українському ринку журналістики.
|