Відмінності між версіями «XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 67: Рядок 67:
  
  
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">12. Особливості використання нейромаркетингув маніпулятивних технологіях А.К. Стельмашов, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
+
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">12. Особливості використання нейромаркетингув маніпулятивних технологіях  
  
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">13. Новітні прояви тероризму та їхнє висвітлення українськими ЗМІ 
+
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">А.К. Стельмашов, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
  
  
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">В.О. Ємець, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
+
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">13. Новітні прояви тероризму та їхнє висвітлення українськими ЗМІ 
  
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">14. Мас-медійний портрет політичного діяча у перифразах.  
+
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">В.О. Ємець, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
  
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">Т. М. Андрєєва, к. філол. н.,  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.
 
  
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">15. Український ринок digital-комунікацій .
+
<span style="color:#4F4FF; font-family: Arial; font-size: 140%;">14. Мас-медійний портрет політичного діяча у перифразах.  
  
 +
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">Т. М. Андрєєва, к. філол. н.,  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.
 +
 +
 +
<span style="color:#2F2F2F; font-family: Arial; font-size: 140%;">15. Український ринок digital-комунікацій .
  
 
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">Шафаренко Ю. М., к. н. із соц. ком.,  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.
 
<span style="color:#4F4F4F; font-family: Arial; font-size: 140%;">Шафаренко Ю. М., к. н. із соц. ком.,  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.
  
 
http://avia.nau.edu.ua/avia2015/
 
http://avia.nau.edu.ua/avia2015/

Версія за 19:31, 23 травня 2015

XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)


СЕКЦІЯ 32.


Трансформація журналістики в контексті технологізації світу і процесів глобалізації

Керівник: Е. Д. Циховська

Секретар: В. М. Васильченко


1. Особливості формування громадської думки в локальних мережевих спільнотах "пабліків НАУ".

Я.В. Козачок, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.


2. Суспільство спектаклю: перспективи та загрози сучасних ЗМІ

Е. Д. Циховська, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.


3. Розуміння проблеми плагіату в середовищі студентської молоді.

О.М. Рижко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


4. Особливості розвитку та трансформації жанрових форм в друкованих засобах масової інформації .

А.А. Іващук, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


5. Тролінг-коментарі в інструментарії інформаційних війн у медійному просторі України.

Г. І. Назаренко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


6. Роль вітчизняних мас-медіа у процесі еволюції сучасної політичної свідомості українців

Т.Є.Мартинова, к. філос. н., Національний авіаційний університет, Україна.


7. Фраземи-благопобажання у ЗМІ: «сім футів під кілем».

В. М. Васильченко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


8. Суспільно-політичні передумови становлення колумністики у системі соціальних комунікацій сучасної Іспанії.

О.І.Ескіна, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


9. Українські католицькі медіа в контексті технологізації і глобалізації

О.І.Керц, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


10. Трансформація, прогнозування розвитку та розширення інформативних можливостей радіомовлення в регіонах. 

О.М.Кошак, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


11. Специфіка фразеологічного символу в журналістських текстах (на прикладі фразем із компонентом ОКО).

І.В. Кевлюк, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


12. Особливості використання нейромаркетингув маніпулятивних технологіях

А.К. Стельмашов, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


13. Новітні прояви тероризму та їхнє висвітлення українськими ЗМІ

В.О. Ємець, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


14. Мас-медійний портрет політичного діяча у перифразах.

Т. М. Андрєєва, к. філол. н., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.


15. Український ринок digital-комунікацій .

Шафаренко Ю. М., к. н. із соц. ком., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.

http://avia.nau.edu.ua/avia2015/

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти