XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)
XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)
СЕКЦІЯ 32.
Трансформація журналістики в контексті технологізації світу і процесів глобалізації
Керівник: Е. Д. Циховська
Секретар: В. М. Васильченко
1. Особливості формування громадської думки в локальних мережевих спільнотах "пабліків НАУ".
Я.В. Козачок, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.
2. Суспільство спектаклю: перспективи та загрози сучасних ЗМІ
Е. Д. Циховська, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.
3. Розуміння проблеми плагіату в середовищі студентської молоді.
О.М. Рижко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.
4. Особливості розвитку та трансформації жанрових форм в друкованих засобах масової інформації .
А.А. Іващук, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.
5. Тролінг-коментарі в інструментарії інформаційних війн у медійному просторі України.
Г. І. Назаренко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.
6. Роль вітчизняних мас-медіа у процесі еволюції сучасної політичної свідомості українців
Т.Є.Мартинова, к. філос. н., Національний авіаційний університет, Україна.
7. Фраземи-благопобажання у ЗМІ: «сім футів під кілем».
В. М. Васильченко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.
8. Суспільно-політичні передумови становлення колумністики у системі соціальних комунікацій сучасної Іспанії.
О.І.Ескіна, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.
9. Українські католицькі медіа в контексті технологізації і глобалізації
О.І.Керц, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.
10. Трансформація, прогнозування розвитку та розширення інформативних можливостей радіомовлення в регіонах.
О.М.Кошак, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.
11. Специфіка фразеологічного символу в журналістських текстах (на прикладі фразем із компонентом ОКО).
І.В. Кевлюк, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
12. Особливості використання нейромаркетингу в маніпулятивних технологіях
А.К. Стельмашов, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
13. Новітні прояви тероризму та їхнє висвітлення українськими ЗМІ
В.О. Ємець, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.
14. Мас-медійний портрет політичного діяча у перифразах.
Т. М. Андрєєва, к. філол. н., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.
15. Український ринок digital-комунікацій .
Шафаренко Ю. М., к. н. із соц. ком., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.