XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук

XII Міжнародна науково-технічна конференція «АВІА-2015» (28-29 квітня 2015 р.)


СЕКЦІЯ 32.


Трансформація журналістики в контексті технологізації світу і процесів глобалізації

Керівник: Е. Д. Циховська

Секретар: В. М. Васильченко


1. Особливості формування громадської думки в локальних мережевих спільнотах "пабліків НАУ".

Я.В. Козачок, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.


2. Суспільство спектаклю: перспективи та загрози сучасних ЗМІ

Е. Д. Циховська, д. філол. н, Національний авіаційний університет, Україна.


3. Розуміння проблеми плагіату в середовищі студентської молоді.

О.М. Рижко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


4. Особливості розвитку та трансформації жанрових форм в друкованих засобах масової інформації .

А.А. Іващук, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


5. Тролінг-коментарі в інструментарії інформаційних війн у медійному просторі України.

Г. І. Назаренко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


6. Роль вітчизняних мас-медіа у процесі еволюції сучасної політичної свідомості українців

Т.Є.Мартинова, к. філос. н., Національний авіаційний університет, Україна.


7. Фраземи-благопобажання у ЗМІ: «сім футів під кілем».

В. М. Васильченко, к. філол. н., Національний авіаційний університет, Україна.


8. Суспільно-політичні передумови становлення колумністики у системі соціальних комунікацій сучасної Іспанії.

О.І.Ескіна, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


9. Українські католицькі медіа в контексті технологізації і глобалізації

О.І.Керц, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


10. Трансформація, прогнозування розвитку та розширення інформативних можливостей радіомовлення в регіонах. 

О.М.Кошак, к. н. із соц. ком., Національний авіаційний університет, Україна.


11. Специфіка фразеологічного символу в журналістських текстах (на прикладі фразем із компонентом ОКО).

І.В. Кевлюк, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


12. Особливості використання нейромаркетингу в маніпулятивних технологіях

А.К. Стельмашов, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


13. Новітні прояви тероризму та їхнє висвітлення українськими ЗМІ

В.О. Ємець, ст. виклад., Національний авіаційний університет, Україна.


14. Мас-медійний портрет політичного діяча у перифразах.

Т. М. Андрєєва, к. філол. н., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.


15. Український ринок digital-комунікацій .

Шафаренко Ю. М., к. н. із соц. ком., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна.

http://avia.nau.edu.ua/avia2015/

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти