Як працює рекламний ринок і хто є головними гравцями на ньому: Історія змін

Перейти до: навігація, пошук

Пояснення: (поточн.) = відмінності від поточної версії, (ост.) = відмінності від попередньої версії, м = незначне редагування

  • (поточн. • ост.) 17:08, 27 березня 2019Admin (Обговореннявнесок). . (3133 байти) (+3133). . (Створена сторінка: Директор департаменту планування медіа агенції MediaLogic Анастасія Аніщенко провела 25 бе...)
Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти