Відмінності між версіями «Як поєднати роботу теле- та радіоведучого і написання книги?»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 1: Рядок 1:
Володимир Бірюков - ведучий україномовного "хіт-параду FM-TV" на телеканалі ZIK, "Паті Z FM-TV", та спецвипуску "Кухня Євробачення". З лютого 2019 разом з Кірою Кіриленко та Мітєю Кулішовим працює ведучим ранкового шоу "Morning UP" на «Просто Раді.О». Закінчив НАУ.
+
Директор департаменту планування медіа агенції MediaLogic Анастасія Аніщенко  провела 25 березня майстер-клас для студентів Кафедри журналістики, реклами і зв'язків з громадськістю ФМВ НАУ. Вона поділилася власним досвідом пошуку роботи. Розповіла, на що звертають увагу роботодавці. Розказала, як працює рекламний ринок і хто є головними гравцями на ньому.
  
[[Файл:53283538 2312123595464422 856548527591915520 n.jpg]]
+
[[Файл:20190325 Анищенко.jpg]]
  
Поділився досвідом, поспілкувався зі студентами, відповів на питання, розповів про роботу в ЗМІ, привідкрив деталі своєї книги та повернувся у рідні стіни.
+
Як знайти роботу?
 
+
✸Навіть якщо у вас мало знань та навичок, ви вже маєте ресурс, який можете продати. Це ваш час. Крім того, в цій сфері багато працює людей без профільної освіти, які знають ще менше, ніж випускники вузів.
[[Файл:53563577 2312123658797749 8826855064040636416 n.jpg]]
+
✸Демонструйте свою вмотивованість і здатність швидко вчитися. Пишіть мотиваційні листи, вичитуйте резюме, аби не було помилок. Пишіть в резюме усі курси, які пройшли, вказуйте досвід роботи. Не спізнюйтеся і попереджайте, якщо не можете прийти на співбесіду.
 
+
✸Шукайте роботу не лише на сайтах rabota.ua та work.ua. Багато роботодавців наймають співробітників у… Інстаграм. Підпишіться на сторінки агентств у соцмережах: вони часто проводять конкурси, для виявлення талановитих студентів.  
Сьогодні до НАУ з майстер-классом завітав його випускник - Володимир Бірюков - теле-та радіоведучий, журналіст і мегапозитивна людина🙌
+
✸Не звертайте увагу на «простирадла» вимог, які пишуть під вакансією. Це для того, аби не було соромно перед іншими агентствами. Навіть якщо ви не відповідаєте повному переліку вимог, але хочете цю роботу – надсилайте своє резюме з мотиваційним листом.
Володимир привітав студентів з обраним шляхом і на власному прикладі розповів, що шлях журналіста буде важким. Його шлях починався з радіо, звідки його звільнили, але після цього професія журналіста для нього тільки почалася. Зараз Володимир поєднує роботу на телебаченні та радіо і планує випустити власну книгу "Історія (НЕ) відомого журналіста", де зібрані 18 історій про epic failи під час інтерв*ю.  
+
✸Поки ще вчитеся в університеті, пройдіть курси і вивчіть усі нюансі Word, Excel, PowerPoint – це все вам точно знадобиться.
Спікер розповів, що журналіст повинен вміти монтувати, записувати звук, писати сценарії і редагувати їх. Яку сферу журналістики не обереш,потрібно буде вміти все. І краще почати вчитися вже зараз. Знання професійної термінології буде величезним плюсом, який дозволить скоріше "влитися" в роботу і зрозуміти, що від вас хоче працедавець. Проте не варто боятися перепитувати, якщо щось не зрозуміло, і не засмучуватися, якщо справи підуть не по плану. В журналістиці треба спробувати себе з усіх сторін і знайти ту, де буде найбільш зручно та цікаво:)
+
✸ Наймайтеся волонтерами на заходи. Це дасть вам знання, знайомства і досвід роботи.
Також Володимир зазначив, що дуже важливо вміти відбирати фотоматеріали. Щоб не казав редактор, а за якість матеріалу відповідає саме журналіст. Крім цього, Володимир поділився секретом, як зробити так, щоб тебе помітили під час роботи: треба чітко знати те, що ти хочеш спитати. Питання мають бути якісними і лаконічними, і тоді успіх не змусить себе чекати:)
+
Спікер наголосив на важливість соціальних мереж. Це чудова платформа для того, щоб висловлювати власні думки і дізнатися про інші.  
+
Зустріл пройшла у теплій атмосфері. Гість зізнався, що найцінніше, що йому дав НАУ - це спілкування. Він дуже любив дискутувати з викладачами. Галина Назаренко не дасть збрехати)
+
Такі розмови надихають працювати над собою. Дякуємо за візит і з нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!
+
  
  
 
Джерело [https://blog.kucher.in.ua/2019/03/blog-post_26.html?fbclid=IwAR3dRZI-T2oVLDs_aYDTUln-XMHU75TqdTy-I_VHo6P3ZUPhSR6iQD-3VrY Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ]
 
Джерело [https://blog.kucher.in.ua/2019/03/blog-post_26.html?fbclid=IwAR3dRZI-T2oVLDs_aYDTUln-XMHU75TqdTy-I_VHo6P3ZUPhSR6iQD-3VrY Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ]

Версія за 16:42, 27 березня 2019

Директор департаменту планування медіа агенції MediaLogic Анастасія Аніщенко провела 25 березня майстер-клас для студентів Кафедри журналістики, реклами і зв'язків з громадськістю ФМВ НАУ. Вона поділилася власним досвідом пошуку роботи. Розповіла, на що звертають увагу роботодавці. Розказала, як працює рекламний ринок і хто є головними гравцями на ньому.

20190325 Анищенко.jpg

Як знайти роботу? ✸Навіть якщо у вас мало знань та навичок, ви вже маєте ресурс, який можете продати. Це ваш час. Крім того, в цій сфері багато працює людей без профільної освіти, які знають ще менше, ніж випускники вузів. ✸Демонструйте свою вмотивованість і здатність швидко вчитися. Пишіть мотиваційні листи, вичитуйте резюме, аби не було помилок. Пишіть в резюме усі курси, які пройшли, вказуйте досвід роботи. Не спізнюйтеся і попереджайте, якщо не можете прийти на співбесіду. ✸Шукайте роботу не лише на сайтах rabota.ua та work.ua. Багато роботодавців наймають співробітників у… Інстаграм. Підпишіться на сторінки агентств у соцмережах: вони часто проводять конкурси, для виявлення талановитих студентів. ✸Не звертайте увагу на «простирадла» вимог, які пишуть під вакансією. Це для того, аби не було соромно перед іншими агентствами. Навіть якщо ви не відповідаєте повному переліку вимог, але хочете цю роботу – надсилайте своє резюме з мотиваційним листом. ✸Поки ще вчитеся в університеті, пройдіть курси і вивчіть усі нюансі Word, Excel, PowerPoint – це все вам точно знадобиться. ✸ Наймайтеся волонтерами на заходи. Це дасть вам знання, знайомства і досвід роботи.


Джерело Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти