Відмінності між версіями «Як поєднати роботу теле- та радіоведучого і написання книги?»
Admin (Обговорення • внесок) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | Директор департаменту планування медіа агенції MediaLogic Анастасія Аніщенко провела 25 березня майстер-клас для студентів Кафедри журналістики, реклами і зв'язків з громадськістю ФМВ НАУ. Вона поділилася власним досвідом пошуку роботи. Розповіла, на що звертають увагу роботодавці. Розказала, як працює рекламний ринок і хто є головними гравцями на ньому. | |
− | [[Файл: | + | [[Файл:20190325 Анищенко.jpg]] |
− | + | Як знайти роботу? | |
− | + | ✸Навіть якщо у вас мало знань та навичок, ви вже маєте ресурс, який можете продати. Це ваш час. Крім того, в цій сфері багато працює людей без профільної освіти, які знають ще менше, ніж випускники вузів. | |
− | + | ✸Демонструйте свою вмотивованість і здатність швидко вчитися. Пишіть мотиваційні листи, вичитуйте резюме, аби не було помилок. Пишіть в резюме усі курси, які пройшли, вказуйте досвід роботи. Не спізнюйтеся і попереджайте, якщо не можете прийти на співбесіду. | |
− | + | ✸Шукайте роботу не лише на сайтах rabota.ua та work.ua. Багато роботодавців наймають співробітників у… Інстаграм. Підпишіться на сторінки агентств у соцмережах: вони часто проводять конкурси, для виявлення талановитих студентів. | |
− | + | ✸Не звертайте увагу на «простирадла» вимог, які пишуть під вакансією. Це для того, аби не було соромно перед іншими агентствами. Навіть якщо ви не відповідаєте повному переліку вимог, але хочете цю роботу – надсилайте своє резюме з мотиваційним листом. | |
− | + | ✸Поки ще вчитеся в університеті, пройдіть курси і вивчіть усі нюансі Word, Excel, PowerPoint – це все вам точно знадобиться. | |
− | + | ✸ Наймайтеся волонтерами на заходи. Це дасть вам знання, знайомства і досвід роботи. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
Джерело [https://blog.kucher.in.ua/2019/03/blog-post_26.html?fbclid=IwAR3dRZI-T2oVLDs_aYDTUln-XMHU75TqdTy-I_VHo6P3ZUPhSR6iQD-3VrY Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ] | Джерело [https://blog.kucher.in.ua/2019/03/blog-post_26.html?fbclid=IwAR3dRZI-T2oVLDs_aYDTUln-XMHU75TqdTy-I_VHo6P3ZUPhSR6iQD-3VrY Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ] |
Версія за 16:42, 27 березня 2019
Директор департаменту планування медіа агенції MediaLogic Анастасія Аніщенко провела 25 березня майстер-клас для студентів Кафедри журналістики, реклами і зв'язків з громадськістю ФМВ НАУ. Вона поділилася власним досвідом пошуку роботи. Розповіла, на що звертають увагу роботодавці. Розказала, як працює рекламний ринок і хто є головними гравцями на ньому.
Як знайти роботу? ✸Навіть якщо у вас мало знань та навичок, ви вже маєте ресурс, який можете продати. Це ваш час. Крім того, в цій сфері багато працює людей без профільної освіти, які знають ще менше, ніж випускники вузів. ✸Демонструйте свою вмотивованість і здатність швидко вчитися. Пишіть мотиваційні листи, вичитуйте резюме, аби не було помилок. Пишіть в резюме усі курси, які пройшли, вказуйте досвід роботи. Не спізнюйтеся і попереджайте, якщо не можете прийти на співбесіду. ✸Шукайте роботу не лише на сайтах rabota.ua та work.ua. Багато роботодавців наймають співробітників у… Інстаграм. Підпишіться на сторінки агентств у соцмережах: вони часто проводять конкурси, для виявлення талановитих студентів. ✸Не звертайте увагу на «простирадла» вимог, які пишуть під вакансією. Це для того, аби не було соромно перед іншими агентствами. Навіть якщо ви не відповідаєте повному переліку вимог, але хочете цю роботу – надсилайте своє резюме з мотиваційним листом. ✸Поки ще вчитеся в університеті, пройдіть курси і вивчіть усі нюансі Word, Excel, PowerPoint – це все вам точно знадобиться. ✸ Наймайтеся волонтерами на заходи. Це дасть вам знання, знайомства і досвід роботи.