Відмінності між версіями «Сформований випуск електронного збірника наукових праць "Україна і світ"»
Admin (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: РУБРИКИ електронного збірника наукових праць «Україна і світ: перспективи та стратегі...) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
10. Семеген А. Сучасні тенденції використання тренду та кліше в рекламі | 10. Семеген А. Сучасні тенденції використання тренду та кліше в рекламі | ||
11. Шульгіна В.І. Поняття “інформація”, “інформативність”, “значення” в журналістському тексті | 11. Шульгіна В.І. Поняття “інформація”, “інформативність”, “значення” в журналістському тексті | ||
+ | |||
+ | [http://imv.nau.edu.ua/images/stories/201812/ukrisvit_0218.pdf Переглянути статті] |
Поточна версія на 15:14, 4 березня 2019
РУБРИКИ електронного збірника наукових праць «Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку»:
- Журналістика та реклама
- Іноземні мови у вищій школі
- Міжнародне право і порівняльне правознавство
- Міжнародні відносини та міжнародна інформація
- Міжнародні економічні відносини і бізнес
- Туризм і країнознавство
[ред.] РУБРИКА “ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА
1. Галка Л. Фемінітиви як засіб утвердження жінки в суспільстві 2. Голоско С. Літературна рецензія як оригінальний жанр публіцистики 3. Кіляров М. Гібридні жанри у спортивних друкованих виданнях 4. Ковальов М. Стрічка новин як базовий алгоритм інформування сучасних українських інтернет-ЗМІ 5. Ковальчук І. Роль чоловічих друкованих ЗМІ у формуванні стереотипів поведінки стилю та особистості сучасного українського чоловіка 6. Кошелівська А. Перспективи медіареформи в Україні 7. Мельник О. Маркетингові аспекти впливу кольору на сприйняття реклами цільовою аудиторією 8. Ніколаєнко І. Іншомовна лексика в медійному світі 9. Пєшкова Г. Професійна журналістика у Facebook та виклики цензури 10. Семеген А. Сучасні тенденції використання тренду та кліше в рекламі 11. Шульгіна В.І. Поняття “інформація”, “інформативність”, “значення” в журналістському тексті