Відмінності між версіями «САЙТ ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛІСТИКА»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
 
(16 проміжних версій одного користувача не показані)
Рядок 1: Рядок 1:
<div style="font-size: 150%; line-height:2em;">  [http://internetjournal.ucoz.ru САЙТ ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛІСТИКА]
+
<div style="font-size: 150%; line-height:2em;">  [http://internetjournal.ucoz.ru internetjournal.ucoz.ru]
 +
 
 +
[[Файл:Internetj.jpg|center]]
 +
 
 +
 
 +
<div style="font-size: 80%; line-height:2em;">
 +
Інтернет-журналістика - новий різновид журналістики, який з'явилася наприкінці XX століття з розвитком і поширенням Інтернету. Специфіка Інтернету дозволила організовувати регулярне інформаційне мовлення на широку аудиторію без спеціального розгортання особливої ​​технічної інфраструктури. Таким чином, майже кожен отримав можливість створювати засоби масової інформації. Інтернет-видання можуть мати офіційний статус ЗМІ, або можуть не мати його. Широку популярність придбала індивідуалізація журналістики. Це нове явище, що отримало своє поширення в журналістиці. Будь-яка особистість виступає як виробник і розповсюджувач інформації без контролю і будь-яких обмежень ззовні. Стала розвиватися і завойовувати популярність блогосфера; громадськість, преса і наукові кола задалися питанням, чи можуть блоги витіснити т. зв. «Традиційні ЗМІ». Блог можна розцінити як чергову сходинку в еволюції журналістики, одними з ознак якої є децентралізація ЗМІ , прагнення до інтерактивності, перехід від монологу до діалогу і т.д. Вікіпедія Інтернет-журналіст, як правило, не пересікається з багатьма атрибутами традицій

Поточна версія на 17:27, 21 березня 2014

internetjournal.ucoz.ru
Internetj.jpg


Інтернет-журналістика - новий різновид журналістики, який з'явилася наприкінці XX століття з розвитком і поширенням Інтернету. Специфіка Інтернету дозволила організовувати регулярне інформаційне мовлення на широку аудиторію без спеціального розгортання особливої ​​технічної інфраструктури. Таким чином, майже кожен отримав можливість створювати засоби масової інформації. Інтернет-видання можуть мати офіційний статус ЗМІ, або можуть не мати його. Широку популярність придбала індивідуалізація журналістики. Це нове явище, що отримало своє поширення в журналістиці. Будь-яка особистість виступає як виробник і розповсюджувач інформації без контролю і будь-яких обмежень ззовні. Стала розвиватися і завойовувати популярність блогосфера; громадськість, преса і наукові кола задалися питанням, чи можуть блоги витіснити т. зв. «Традиційні ЗМІ». Блог можна розцінити як чергову сходинку в еволюції журналістики, одними з ознак якої є децентралізація ЗМІ , прагнення до інтерактивності, перехід від монологу до діалогу і т.д. Вікіпедія Інтернет-журналіст, як правило, не пересікається з багатьма атрибутами традицій
Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти