Звіт про підсумки проведення міжвузівської студентської наукової конференції кафедри журналістики ННІМВ НАУ
Звіт про підсумки проведення міжвузівської студентської наукової конференції кафедри журналістики ННІМВ НАУ
2015 – 2016 навчальний рік
1.Тема конференції: «Актуальні проблеми соціальних комунікацій»
2. Дата (дати) проведення: 19 травня 2016 року
3. Місце проведення: Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин
4. Організатор (співорганізатори) (навести перелік ВНЗ, науково-дослідних інститутів, заявлених як співорганізатои): ННІМВ НАУ
5. Назви секцій (або ж проблематика наукових досліджень): - актуальні проблеми теорії та методології масової комунікації; - теорія й історія української та світової журналістики; - етичні орієнтири сучасних ЗМІ; - регіональна журналістика: досвід і перспективи розвитку; - сучасні тенденції в PR і рекламi; - зв’язки з громадськістю та реклама: прикладні соціально- комунікаційні технології тощо.
6. У конференції прийняло участь (очні виступи на конференції):
6.1). членів кафедри (8)
6.2.). запрошених осіб (1)
7. За підсумками роботи конференції видано електронний збірник матеріалів тез конференції, ел. Адреса: http://kgimv.nau.edu.ua/
8. Дані про іноземних учасників (країна, установа, посада учасника): іноземні учасники участь не взяли
9. Найважливіші здобутки (наукові підсумки, наукова новизна) роботи конференції:
Матеріали конференції присвячені науковим підходам до розвитку журналістики і журналістської освіти, до наукових досліджень у галузі соціальних комунікацій різних українських вищих навчальних закладів. Включення людини в систему ЗМІ та її обізнаність у даній сфері є необхідною передумовою розвитку суспільства і формування всебічно розвиненої особистості.
У ході конференції були висвітлені й досліджені маніпулятивні прийоми та засоби в українському телевізійному просторі; використання методів впливу масової комунікації у діяльності громадських організацій; релігійний контент в сучасній українській журналістиці як вагомий важіль для морального перевиховання суспільства; українська медіа освіта й особливості свободи слова; імаготипічні структури в засобах масової комунікації тощо.