Відмінності між версіями «ВІТАЄМО ПЕРШИХ МАГІСТРІВ !»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Категорія:Новини 07 лютого відбувся захист перших магістерських дипломних робіт. Це з...) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
Комісія рекомендувала деяких магістрів, роботи яких були відзначені як найкращі, до подальшого наукового зростання у аспірантурі. | Комісія рекомендувала деяких магістрів, роботи яких були відзначені як найкращі, до подальшого наукового зростання у аспірантурі. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 1.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 2.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 3.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 4.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 5.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 6.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 7.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 8.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 9.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 11.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 12.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 13.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 14.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 15.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 16.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 17.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 18.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 19.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 20.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:8 21.jpg|center]] |
Поточна версія на 21:41, 7 грудня 2013
07 лютого відбувся захист перших магістерських дипломних робіт. Це знакова подія для кафедри, яка спонукає викладачів до вдосконалення знань, вмінь та навичок, та надихає на подальшу творчу працю.
Як зазначили члени екзаменаційної комісії, науковий рівень виконання магістерських робіт є високим, що відображає готовність студентів до професійної діяльності у ЗМІ.
Комісія рекомендувала деяких магістрів, роботи яких були відзначені як найкращі, до подальшого наукового зростання у аспірантурі.