Відмінності між версіями «Інтерв'ю А. Вовчук з О. Кошаком»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: ПРОБА ПЕРА «Душа прагне до живого слова» Кореспондент радіо «НАУ online» Аліна Вовчук взя...)
 
Рядок 1: Рядок 1:
ПРОБА ПЕРА
+
'''ПРОБА ПЕРА'''
«Душа прагне до живого слова»
+
 
Кореспондент радіо «НАУ online» Аліна Вовчук взяла інтерв’ю у доцента кафедри журналістики Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин Національного авіаційного університету, кандидата наук із соціальних комунікацій Олександра Михайловича Кошака.
+
'''«Душа прагне до живого слова»'''
 +
 
 +
''Кореспондент радіо «НАУ online» Аліна Вовчук взяла інтерв’ю у доцента кафедри журналістики Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин Національного авіаційного університету, кандидата наук із соціальних комунікацій Олександра Михайловича Кошака.''
 +
 
 +
 
 +
 
 +
'''- Чи подарувала Вам доля здійснення дитячої мрії?'''
  
- Чи подарувала Вам доля здійснення дитячої мрії?
 
 
Пригадую як навесні до нашого класу заходить директор школи і з такою радістю говорить, що радянська людина полетіла в космос... Всі здивувались, і було незрозуміло, чому всі так зраділи. Мабуть, те, що слово «космос» для нас було продовженням тієї казки, яку ми з дитинства чули, і ось ця казка стала реальністю – увійшла в наш дім, в наше життя. І я теж тоді почав уважніше спостерігати за тим, як в небі літаки залишають свій слід. Ні, я не мріяв бути льотчиком. Я чомусь думав, що добре було б, якби літальні апарати самому запускати в космос. У шкільному гуртку авіамоделістів разом з такими ж мрійниками почав збирати кордові макети різних літаків і запускати їх, брав участь у різних змаганнях.
 
Пригадую як навесні до нашого класу заходить директор школи і з такою радістю говорить, що радянська людина полетіла в космос... Всі здивувались, і було незрозуміло, чому всі так зраділи. Мабуть, те, що слово «космос» для нас було продовженням тієї казки, яку ми з дитинства чули, і ось ця казка стала реальністю – увійшла в наш дім, в наше життя. І я теж тоді почав уважніше спостерігати за тим, як в небі літаки залишають свій слід. Ні, я не мріяв бути льотчиком. Я чомусь думав, що добре було б, якби літальні апарати самому запускати в космос. У шкільному гуртку авіамоделістів разом з такими ж мрійниками почав збирати кордові макети різних літаків і запускати їх, брав участь у різних змаганнях.
Є така професія - балістика. Це ті інженери, які розраховують траєкторію польоту будь-якого літального апарату. Мабуть оце вже свідоме відчуття того, ким я хочу бути, прийшло в останній рік навчання у середній школі, десятирічці. Тому була спроба після закінчення школи поїхати до міста Гатчини, що неподалік другої північної російської столиці - Санкт-Петербургу. Там є військова інженерна академія імені Можайського, де саме і готують таких фахівців-військових інженерів-балістів.
+
 
- І Вам поталанило поступити до академії?
+
Є така професія - балістика. Це ті інженери, які розраховують траєкторію польоту будь-якого літального апарату. Мабуть оце вже свідоме відчуття того, ким я хочу бути, прийшло в останній рік навчання у середній школі, десятирічці. Тому була спроба після закінчення школи поїхати до міста Гатчини, що неподалік другої північної російської столиці - Санкт-Петербургу. Там є військова інженерна академія імені Можайського, де саме і готують таких фахівців-військових інженерів-балістів.
 +
 
 +
'''- І Вам поталанило поступити до академії?'''
 +
 
 
Моя спроба була невдалою, у тому сенсі, що до мрії я лише доторкнувся, а далі справа не пішла. Вступні іспити з профілюючих предметів: фізику та математику здав на «відмінно». А у творі на вільну тему, як мені натякнули, було кілька помилок. Що, мовляв, я написав на «трієчку».
 
Моя спроба була невдалою, у тому сенсі, що до мрії я лише доторкнувся, а далі справа не пішла. Вступні іспити з профілюючих предметів: фізику та математику здав на «відмінно». А у творі на вільну тему, як мені натякнули, було кілька помилок. Що, мовляв, я написав на «трієчку».
 +
 
Звісно, я намагався добитись, щоб показали мій твір з помилками. Але всі спроби були марними, з цього нічого не вийшло. Один член приймальної комісії сказав мені: «Тут армія, і ти ще ніхто, а вже ставиш питання офіцеру. Кругом! Кроком руш!» Таким чином, мене «строєвим кроком» відвадили від омріяної професії. Не судилось бути військовим інженером балістом.
 
Звісно, я намагався добитись, щоб показали мій твір з помилками. Але всі спроби були марними, з цього нічого не вийшло. Один член приймальної комісії сказав мені: «Тут армія, і ти ще ніхто, а вже ставиш питання офіцеру. Кругом! Кроком руш!» Таким чином, мене «строєвим кроком» відвадили від омріяної професії. Не судилось бути військовим інженером балістом.
- Після цього ви намагались встановити справедливість?
+
 
 +
'''- Після цього ви намагались встановити справедливість?'''
 +
 
 
Ні! Без підтримки батьків, дорослих це було неможливо, бо тоді там чимало полковників і генералів за ручку водили своїх синів, онуків по всіх кабінетах, щоб забезпечити їм шлях до вищої освіти державним коштом.
 
Ні! Без підтримки батьків, дорослих це було неможливо, бо тоді там чимало полковників і генералів за ручку водили своїх синів, онуків по всіх кабінетах, щоб забезпечити їм шлях до вищої освіти державним коштом.
 +
 
Я повернувся додому у місто Рубіжне ( Луганська область –прим. ред.). І як тільки-но в приймальній комісії місцевого машинобудівного інституту побачали мої оцінки на вступних до академії, вони навіть без співбесіди зарахували на навчання. Я пішов на вечірнє відділення, а вдень працював бетонником-формувальником на заводі залізобетонних виробів. Закінчив один курс інституту і потім служив в армії строкову службу у Туркменістані, а точніше на кордоні з Іраном - у пустелі Кара-Кум. Там два з половиною рочки «трішки погрівся» на сонечку, зміцнів морально та фізично. В кінці служби виконував обов’язки заступника начальника застави з політичної частини, готував молоде поповнення до служби на державному кордоні. То був мій перший педагогічний досвід.
 
Я повернувся додому у місто Рубіжне ( Луганська область –прим. ред.). І як тільки-но в приймальній комісії місцевого машинобудівного інституту побачали мої оцінки на вступних до академії, вони навіть без співбесіди зарахували на навчання. Я пішов на вечірнє відділення, а вдень працював бетонником-формувальником на заводі залізобетонних виробів. Закінчив один курс інституту і потім служив в армії строкову службу у Туркменістані, а точніше на кордоні з Іраном - у пустелі Кара-Кум. Там два з половиною рочки «трішки погрівся» на сонечку, зміцнів морально та фізично. В кінці служби виконував обов’язки заступника начальника застави з політичної частини, готував молоде поповнення до служби на державному кордоні. То був мій перший педагогічний досвід.
- Які були ваші перші кроки у журналістиці?
+
 
 +
'''- Які були ваші перші кроки у журналістиці?'''
 +
 
 
До служби в армії інколи писав замітки до міської газети. Але друкований рядок мене не приваблював. Живе слово-це моє, до нього прагне душа.
 
До служби в армії інколи писав замітки до міської газети. Але друкований рядок мене не приваблював. Живе слово-це моє, до нього прагне душа.
- Пригадайте, будь ласка, якісь складні моменти, незвичні події під час вашої служби в армії?
+
 
 +
'''- Пригадайте, будь ласка, якісь складні моменти, незвичні події під час вашої служби в армії?'''
 +
 
 
Ось лише один епізод з прикордонного життя. Неподалік нашої застави тече річка Чандир. Якось після зливи течією знесло інженерні споруди на значній ділянці кордону - стовпи, а на них-колючий дріт та лінія звязку. Був наказ швиденько це все відремонтувати, поновити. На той час я вже був командиром відділення. Кожен солдат брав на плечі хто колоду, хто бухту з колючим дротом та переносив через річку на протилежний берег. І там відновлювали зруйноване природною стихією. Чотири доби знадобилось, щоб все полагодити.
 
Ось лише один епізод з прикордонного життя. Неподалік нашої застави тече річка Чандир. Якось після зливи течією знесло інженерні споруди на значній ділянці кордону - стовпи, а на них-колючий дріт та лінія звязку. Був наказ швиденько це все відремонтувати, поновити. На той час я вже був командиром відділення. Кожен солдат брав на плечі хто колоду, хто бухту з колючим дротом та переносив через річку на протилежний берег. І там відновлювали зруйноване природною стихією. Чотири доби знадобилось, щоб все полагодити.
 +
 
Якось під час роботи, мені спало на думку: « А чому б не сказати добре слово про хлопців, які разом зі мною переходили бурхливу річку і натягували колючий дріт. А коли приходив час – наряди, як завжди виходили на службу з охорони державного кордону. Я написав заміточку в окружну військову газету «Дзержинець». Матеріал під заголовком «4 дні мужності» вийшов друком на першій полосі часопису.
 
Якось під час роботи, мені спало на думку: « А чому б не сказати добре слово про хлопців, які разом зі мною переходили бурхливу річку і натягували колючий дріт. А коли приходив час – наряди, як завжди виходили на службу з охорони державного кордону. Я написав заміточку в окружну військову газету «Дзержинець». Матеріал під заголовком «4 дні мужності» вийшов друком на першій полосі часопису.
 +
 
Я відправив газету всім батькам. З часом хлопці підходили, тиснули руку, дякували. Виявляється, що газету читали не тільки рідні та близькі, а всім селом. Звісно, пишались земляком. Так я вперше відчув, що підтримувати людей і своєчасно казати їм слова подяки, якщо вони на те заслуговують, це дуже важливо.
 
Я відправив газету всім батькам. З часом хлопці підходили, тиснули руку, дякували. Виявляється, що газету читали не тільки рідні та близькі, а всім селом. Звісно, пишались земляком. Так я вперше відчув, що підтримувати людей і своєчасно казати їм слова подяки, якщо вони на те заслуговують, це дуже важливо.
- Чи поновили Ви навчання в інституті після служби в армії?
+
 
 +
'''- Чи поновили Ви навчання в інституті після служби в армії?'''
 +
 
 
Я повернувся з армії взимку, до вересня був час. Якось друзі збирались до Москви та й кажуть: «Поїхали, погуляємо столицею та, можливо, подамо документи до якогось університету» . Ми ризикнули. І я вам скажу, що з тих, хто поїхав, жоден не повернувся додому невдахою – всі поступили в різні ВНЗ.
 
Я повернувся з армії взимку, до вересня був час. Якось друзі збирались до Москви та й кажуть: «Поїхали, погуляємо столицею та, можливо, подамо документи до якогось університету» . Ми ризикнули. І я вам скажу, що з тих, хто поїхав, жоден не повернувся додому невдахою – всі поступили в різні ВНЗ.
 +
 
Мені поталанило – навчався на факультеті журналістики Московського державного університету імені М.В. Ломоносова - університеті №1 Радянського Союзу.
 
Мені поталанило – навчався на факультеті журналістики Московського державного університету імені М.В. Ломоносова - університеті №1 Радянського Союзу.
- Чи було у Вас бажання назавжди залишитись у Москві?
+
 
 +
'''- Чи було у Вас бажання назавжди залишитись у Москві?'''
 +
 
 
Ні, хоча по закінченню навчання у мене було багато цікавих пропозицій. Я був старостою групи радіомовлення. Мені пропонували залишитися в університеті, закінчити аспірантуру, викладати у найпрестижнішому вищому навчальному закладі країни. Але я повернувся на Батьківщину – в Україну. Працював редактором в Хмельницькій обласній телерадіокомпанії, а потім переїхав до Луганська… Маю більш ніж 35–річний досвід роботи на різних журналістських посадах на вітчизняному радіомовленні і телебаченні.
 
Ні, хоча по закінченню навчання у мене було багато цікавих пропозицій. Я був старостою групи радіомовлення. Мені пропонували залишитися в університеті, закінчити аспірантуру, викладати у найпрестижнішому вищому навчальному закладі країни. Але я повернувся на Батьківщину – в Україну. Працював редактором в Хмельницькій обласній телерадіокомпанії, а потім переїхав до Луганська… Маю більш ніж 35–річний досвід роботи на різних журналістських посадах на вітчизняному радіомовленні і телебаченні.
- Як ви ставитеся до хабарів? Чи намагались Вас підкупити?
+
 
Природно, якщо журналіст висококласний професіонал – його помічають і намагаються використати здібності, талант на свою користь. Тут суть проблеми в тому, наскільки журналіст поважає себе. Як на мене, хабар - це не тільки гроші, а це ще можуть бути певні привілеї типу «збереження за вами посади, що обіймаєте». Свого часу я вів телевізійну програму на обласному телебаченні і обіймав посаду першого заступника генерального директора обласної телерадіокомпанії. Якось запросив мера міста гостем на телепередачу. Мені сказали «зверху», що «керівництво області висловило побажання облити цю людину брудом». Шляхів було два: або я це роблю і зберігаю за собою високу посаду, або «нафіг з пляжу»…
+
'''- Як ви ставитеся до хабарів? Чи намагались Вас підкупити?'''
- Що ви обрали?
+
 
 +
Природно, якщо журналіст висококласний професіонал – його помічають і намагаються використати здібності, талант на свою користь. Тут суть проблеми в тому, наскільки журналіст поважає себе. Як на мене, хабар - це не тільки гроші, а це ще можуть бути певні привілеї типу «збереження за вами посади, що обіймаєте». Свого часу я вів телевізійну програму на обласному телебаченні і обіймав посаду першого заступника генерального директора обласної телерадіокомпанії. Якось запросив мера міста гостем на телепередачу. Мені сказали «зверху», що «керівництво області висловило побажання облити цю людину брудом». Шляхів було два: або я це роблю і зберігаю за собою високу посаду, або «нафіг з пляжу»…
 +
 
 +
'''- Що ви обрали? '''
 +
 
 
За місяць я вже там не працював. Юридично все зробили досить грамотно – скоротили посаду, що я обіймав, з формулюванням «у зв’язку з оптимізацією».
 
За місяць я вже там не працював. Юридично все зробили досить грамотно – скоротили посаду, що я обіймав, з формулюванням «у зв’язку з оптимізацією».
- Як Ви вважаєте, чи здатне підростаюче покоління «акул пера» змінити українську журналістику на краще і досягти вагомих успіхів у боротьбі з корупцією?
+
 
 +
'''- Як Ви вважаєте, чи здатне підростаюче покоління «акул пера» змінити українську журналістику на краще і досягти вагомих успіхів у боротьбі з корупцією?'''
 +
 
 
Кожен, хто приходить у журналістику, хоче він цього чи ні, змінює її. Також це залежить від суспільства, яке ми будуємо, яка влада, наскільки чесно журналісти виконують свій обов’язок, а також від активної життєвої позиції кожного громадянина. Це відбувається постійно.
 
Кожен, хто приходить у журналістику, хоче він цього чи ні, змінює її. Також це залежить від суспільства, яке ми будуємо, яка влада, наскільки чесно журналісти виконують свій обов’язок, а також від активної життєвої позиції кожного громадянина. Це відбувається постійно.
 +
 
Якщо раніше, коли я ще був студентом, на весь Радянський Союз не було навіть десяти вищих навчальних закладів, де б готували журналістів. А тепер – лише в одному Києві їх добрий десяток. Хочеться вірити, що спрацьовує теорія: «кількість переростає в якість». Це підтверджує навчання на нашій кафедрі журналістики, що з групи, де 25 студентів (це кількість), половина дійсно зацікавлені, хочуть багато чого знати і вміти. Вони чудово навчаються і наполегливо опановують журналістську майстерність. Вже на студентській лаві видно, що у них досить вдала «проба пера». Саме ця частина переростає в якість. За них будь-якому викладачу не буде соромно сказати, що: «Це мій студент, мій випускник».
 
Якщо раніше, коли я ще був студентом, на весь Радянський Союз не було навіть десяти вищих навчальних закладів, де б готували журналістів. А тепер – лише в одному Києві їх добрий десяток. Хочеться вірити, що спрацьовує теорія: «кількість переростає в якість». Це підтверджує навчання на нашій кафедрі журналістики, що з групи, де 25 студентів (це кількість), половина дійсно зацікавлені, хочуть багато чого знати і вміти. Вони чудово навчаються і наполегливо опановують журналістську майстерність. Вже на студентській лаві видно, що у них досить вдала «проба пера». Саме ця частина переростає в якість. За них будь-якому викладачу не буде соромно сказати, що: «Це мій студент, мій випускник».
 +
 
Професійні журналісти з повагою ставляться до свого читача чи слухача. Вони не дозволяють собі «халтурити», а добувають максимально правдиву, обов’язково перевірену інформацію і доносять її до суспільства. Мабуть, це і є те головне, заради чого ми тут працюємо.
 
Професійні журналісти з повагою ставляться до свого читача чи слухача. Вони не дозволяють собі «халтурити», а добувають максимально правдиву, обов’язково перевірену інформацію і доносять її до суспільства. Мабуть, це і є те головне, заради чого ми тут працюємо.
  
Аліна Вовчук
+
 
 +
'''Аліна Вовчук'''

Версія за 20:08, 8 серпня 2016

ПРОБА ПЕРА

«Душа прагне до живого слова»

Кореспондент радіо «НАУ online» Аліна Вовчук взяла інтерв’ю у доцента кафедри журналістики Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин Національного авіаційного університету, кандидата наук із соціальних комунікацій Олександра Михайловича Кошака.


- Чи подарувала Вам доля здійснення дитячої мрії?

Пригадую як навесні до нашого класу заходить директор школи і з такою радістю говорить, що радянська людина полетіла в космос... Всі здивувались, і було незрозуміло, чому всі так зраділи. Мабуть, те, що слово «космос» для нас було продовженням тієї казки, яку ми з дитинства чули, і ось ця казка стала реальністю – увійшла в наш дім, в наше життя. І я теж тоді почав уважніше спостерігати за тим, як в небі літаки залишають свій слід. Ні, я не мріяв бути льотчиком. Я чомусь думав, що добре було б, якби літальні апарати самому запускати в космос. У шкільному гуртку авіамоделістів разом з такими ж мрійниками почав збирати кордові макети різних літаків і запускати їх, брав участь у різних змаганнях.

Є така професія - балістика. Це ті інженери, які розраховують траєкторію польоту будь-якого літального апарату. Мабуть оце вже свідоме відчуття того, ким я хочу бути, прийшло в останній рік навчання у середній школі, десятирічці. Тому була спроба після закінчення школи поїхати до міста Гатчини, що неподалік другої північної російської столиці - Санкт-Петербургу. Там є військова інженерна академія імені Можайського, де саме і готують таких фахівців-військових інженерів-балістів.

- І Вам поталанило поступити до академії?

Моя спроба була невдалою, у тому сенсі, що до мрії я лише доторкнувся, а далі справа не пішла. Вступні іспити з профілюючих предметів: фізику та математику здав на «відмінно». А у творі на вільну тему, як мені натякнули, було кілька помилок. Що, мовляв, я написав на «трієчку».

Звісно, я намагався добитись, щоб показали мій твір з помилками. Але всі спроби були марними, з цього нічого не вийшло. Один член приймальної комісії сказав мені: «Тут армія, і ти ще ніхто, а вже ставиш питання офіцеру. Кругом! Кроком руш!» Таким чином, мене «строєвим кроком» відвадили від омріяної професії. Не судилось бути військовим інженером балістом.

- Після цього ви намагались встановити справедливість?

Ні! Без підтримки батьків, дорослих це було неможливо, бо тоді там чимало полковників і генералів за ручку водили своїх синів, онуків по всіх кабінетах, щоб забезпечити їм шлях до вищої освіти державним коштом.

Я повернувся додому у місто Рубіжне ( Луганська область –прим. ред.). І як тільки-но в приймальній комісії місцевого машинобудівного інституту побачали мої оцінки на вступних до академії, вони навіть без співбесіди зарахували на навчання. Я пішов на вечірнє відділення, а вдень працював бетонником-формувальником на заводі залізобетонних виробів. Закінчив один курс інституту і потім служив в армії строкову службу у Туркменістані, а точніше на кордоні з Іраном - у пустелі Кара-Кум. Там два з половиною рочки «трішки погрівся» на сонечку, зміцнів морально та фізично. В кінці служби виконував обов’язки заступника начальника застави з політичної частини, готував молоде поповнення до служби на державному кордоні. То був мій перший педагогічний досвід.

- Які були ваші перші кроки у журналістиці?

До служби в армії інколи писав замітки до міської газети. Але друкований рядок мене не приваблював. Живе слово-це моє, до нього прагне душа.

- Пригадайте, будь ласка, якісь складні моменти, незвичні події під час вашої служби в армії?

Ось лише один епізод з прикордонного життя. Неподалік нашої застави тече річка Чандир. Якось після зливи течією знесло інженерні споруди на значній ділянці кордону - стовпи, а на них-колючий дріт та лінія звязку. Був наказ швиденько це все відремонтувати, поновити. На той час я вже був командиром відділення. Кожен солдат брав на плечі хто колоду, хто бухту з колючим дротом та переносив через річку на протилежний берег. І там відновлювали зруйноване природною стихією. Чотири доби знадобилось, щоб все полагодити.

Якось під час роботи, мені спало на думку: « А чому б не сказати добре слово про хлопців, які разом зі мною переходили бурхливу річку і натягували колючий дріт. А коли приходив час – наряди, як завжди виходили на службу з охорони державного кордону. Я написав заміточку в окружну військову газету «Дзержинець». Матеріал під заголовком «4 дні мужності» вийшов друком на першій полосі часопису.

Я відправив газету всім батькам. З часом хлопці підходили, тиснули руку, дякували. Виявляється, що газету читали не тільки рідні та близькі, а всім селом. Звісно, пишались земляком. Так я вперше відчув, що підтримувати людей і своєчасно казати їм слова подяки, якщо вони на те заслуговують, це дуже важливо.

- Чи поновили Ви навчання в інституті після служби в армії?

Я повернувся з армії взимку, до вересня був час. Якось друзі збирались до Москви та й кажуть: «Поїхали, погуляємо столицею та, можливо, подамо документи до якогось університету» . Ми ризикнули. І я вам скажу, що з тих, хто поїхав, жоден не повернувся додому невдахою – всі поступили в різні ВНЗ.

Мені поталанило – навчався на факультеті журналістики Московського державного університету імені М.В. Ломоносова - університеті №1 Радянського Союзу.

- Чи було у Вас бажання назавжди залишитись у Москві?

Ні, хоча по закінченню навчання у мене було багато цікавих пропозицій. Я був старостою групи радіомовлення. Мені пропонували залишитися в університеті, закінчити аспірантуру, викладати у найпрестижнішому вищому навчальному закладі країни. Але я повернувся на Батьківщину – в Україну. Працював редактором в Хмельницькій обласній телерадіокомпанії, а потім переїхав до Луганська… Маю більш ніж 35–річний досвід роботи на різних журналістських посадах на вітчизняному радіомовленні і телебаченні.

- Як ви ставитеся до хабарів? Чи намагались Вас підкупити?

Природно, якщо журналіст висококласний професіонал – його помічають і намагаються використати здібності, талант на свою користь. Тут суть проблеми в тому, наскільки журналіст поважає себе. Як на мене, хабар - це не тільки гроші, а це ще можуть бути певні привілеї типу «збереження за вами посади, що обіймаєте». Свого часу я вів телевізійну програму на обласному телебаченні і обіймав посаду першого заступника генерального директора обласної телерадіокомпанії. Якось запросив мера міста гостем на телепередачу. Мені сказали «зверху», що «керівництво області висловило побажання облити цю людину брудом». Шляхів було два: або я це роблю і зберігаю за собою високу посаду, або «нафіг з пляжу»…

- Що ви обрали?

За місяць я вже там не працював. Юридично все зробили досить грамотно – скоротили посаду, що я обіймав, з формулюванням «у зв’язку з оптимізацією».

- Як Ви вважаєте, чи здатне підростаюче покоління «акул пера» змінити українську журналістику на краще і досягти вагомих успіхів у боротьбі з корупцією?

Кожен, хто приходить у журналістику, хоче він цього чи ні, змінює її. Також це залежить від суспільства, яке ми будуємо, яка влада, наскільки чесно журналісти виконують свій обов’язок, а також від активної життєвої позиції кожного громадянина. Це відбувається постійно.

Якщо раніше, коли я ще був студентом, на весь Радянський Союз не було навіть десяти вищих навчальних закладів, де б готували журналістів. А тепер – лише в одному Києві їх добрий десяток. Хочеться вірити, що спрацьовує теорія: «кількість переростає в якість». Це підтверджує навчання на нашій кафедрі журналістики, що з групи, де 25 студентів (це кількість), половина дійсно зацікавлені, хочуть багато чого знати і вміти. Вони чудово навчаються і наполегливо опановують журналістську майстерність. Вже на студентській лаві видно, що у них досить вдала «проба пера». Саме ця частина переростає в якість. За них будь-якому викладачу не буде соромно сказати, що: «Це мій студент, мій випускник».

Професійні журналісти з повагою ставляться до свого читача чи слухача. Вони не дозволяють собі «халтурити», а добувають максимально правдиву, обов’язково перевірену інформацію і доносять її до суспільства. Мабуть, це і є те головне, заради чого ми тут працюємо.


Аліна Вовчук

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти