Відмінності між версіями «Кевлюк, Ірина Володимирівна»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 10: | Рядок 10: | ||
[[Категорія: Викладачі]] | [[Категорія: Викладачі]] | ||
− | + | == Освіта== | |
+ | *1991-1996 рр. - навчання в Миколаївському державному педагогічному інституті за спеціальністю «Українська мова та література і російська мова та література» | ||
+ | *2009 р. - магістратура Університету менеджменту освіти при Академії педагогічних наук за спеціальністю «Управління навчальним закладом». | ||
+ | *Із 2011 року - аспірантура Національного авіаційного університету за спеціальністю 10.02.01 (українська мова) | ||
− | + | == Трудова діяльність== | |
+ | *1996-2009 рр. - учитель української мови та літератури Миколаївської ЗОШ №47 | ||
+ | *1997-2009 рр. - викладач українського ділового мовлення та стилістики і редагування службових документів Коледжу преси та телебачення (за сумісництвом) | ||
+ | *2000-2009 рр. - методист заочного відділення Коледжу преси та телебачення | ||
+ | *2009-2010 рр. - учитель української мови та літератури гімназії «Ерудит» (м. Києв). | ||
+ | *Із 2010 року і по теперішній час - старший викладач кафедри журналістики Інституту міжнародних відносин Національного авіаційного університету (м. Київ) | ||
+ | |||
+ | == Публікації == | ||
+ | Публікується в Україні та в закордонних виданнях. Бере активну участь в українських і міжнародних наукових конференціях. Проводить дослідження в галузі історії фразеології, семантики, когнітивної лінгвістики. | ||
+ | |||
+ | Автор більше 20-и наукових праць, у т.ч.: | ||
+ | |||
+ | *Кевлюк І.В. Розвиток творчих здібностей учнів через позаурочні форми навчання. Директор школи, ліцею, гімназії. – 2010. – №1. – С. 84-87. | ||
+ | *Кевлюк І.В. Концепт як одиниця когнітивної лінгвістики. Наукові записки. Серія: Філологічні науки: зб. наук. праць. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Випуск 5(1). – С. 217-221. | ||
+ | *Кевлюк І.В. Становлення когнітивної лінгвістики, її перспективи розвитку. Гуманітарна освіта в технічних навчальних закладах: зб. наук. праць. – К.: Університет «Україна», 2011. – Вип. 23. – С. 153-159. | ||
+ | *Кевлюк І.В. Термін «фразема» в етнолінгвістиці та лінгвокультурології. Філологічні студії: науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: КДПУ, – 2011. – Випуск 6. – С. 249-254. | ||
+ | *Кевлюк І.В. Концептуальний та прагматичний аспекти фразеологічних одиниць у сучасному мовознавстві. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії: зб. наук. праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне: РДГУ, – 2012. – Випуск 20(2) – С. 74-77. | ||
+ | *Kevlyuk I.V. Conceptualisation and pragmatics of the somatisms in journalistic texts. The fifth world congress «Aviation in the XXI-st century». Safety in Aviation and Space Technologies. – Kyiv Ukraine, – 2012. – С. 177-182. | ||
+ | *Кевлюк И.В. Феномен дискурса в лингвистике (коммуникативно-прагматичный аспект). Science progress in European countries: new concepts and modern solutions. Hosted by the ORT Publishing and The Center For Social and Political Studies «Premier». Conference papers. Volume 1 March 28, 2013. – Stuttgart, Germany. – Р. 126-128. | ||
+ | *Кевлюк И. В. Соматический сектор украинской фразеологичной картины мира. Materials digest of the XLVI International Research and Practice Conference and I stage of the Championship in philological sciences "In the beginning there was the world: history and actual problems of philology and linguistics", UK, London, March 28 – April 02, 2013, – P. 60-62. |