Відмінності між версіями «ВИДАННЯ КАФЕДРИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Рижко Олена «Карнавал триває» Роман)
Рядок 179: Рядок 179:
  
  
== Рижко Олена «Карнавал триває»  Роман ==
+
== Рижко Олена «Рубаї в українській поезії: від канонізованої строфи до полі жанру» Монографія==
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
 
[[Файл:V9.jpg|left|150px]]  
 
[[Файл:V9.jpg|left|150px]]  
  
*Рік видання: 2008
+
*Рік видання: 2005
*Кількість сторінок: 248
+
*Кількість сторінок: 252
*ISBN: 978-966-359-229-9
+
*ISBN: 966-8299-20-5
*Формат: 75х90 1/32
+
*Формат: 60х84/16
 
*Обкладинка: тверда
 
*Обкладинка: тверда
  
 
Анотація:
 
Анотація:
  
Самотня жінка у великому чорно-білому світі. Її життя це філософія, це прелюдія, що спинилася на високій ноті, бо вона сама себе не знає, шукає і не знаходить. Її релігія – любов, а її бажання бути «галактикою» для того єдиного, водночас реального і нереального. Але... «День як день, тільки ти чомусь сама...»
+
Монографія є першою спробою виокремлення й спеціального дослідження історії появи й еволюції перських катренів рубаїв – в українській поезії. Обґрунтувано твердження, що це строфа, яка набула в українських варіантах ознак жанру, отже, утвердилася спочатку як строфожанр, а згодом як жанр і поліжанр медитативної лірики. Досліджено передумови поширення рубаїв у нашій поезії. Проаналізовано тематику, проблематику й поетику рубаяни Д. Павличка як прикладу найбільш досконалого побутування рубаїв в українській поезії, визначено питому частку її у творчості поета й роль у строфожанровому збагаченні вітчизняного письменства. Виділено рівні інтертекстуальних зв’язків між рубаями Д. Павличка й інших українських поетів. Здійснено аналіз текстів рубаїв під кутом зору канону/деканонізації, окреслено ідіостилістичні особливості їх та новації. Висвітлено рецепцію в українській літературі поезії народів Сходу загалом і рубаїв О. Хайяма зокрема. Досліджений масив рубаїв осмислюється в контексті українського віршознавства й інтерпретується як одне з джерел ідейно-тематичного та жанрово-стилістичного збагачення й оновлення літератури.

Версія за 16:54, 28 жовтня 2013

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти