Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (→Захід 3. — «Майстер клас з тележурналістики») |
Admin (Обговорення • внесок) (→Захід 3. — «Майстер клас з тележурналістики») |
||
Рядок 309: | Рядок 309: | ||
На запитання студентів щодо спеціальних прийомів роботи тележурналіста Олена відповіла, що на сьогодні надважливе значення має універсальність розуміння ведучого, тобто він має бути ознайомлений з роботою оператора, режисера, редактора. Оскільки теленовини це командний продукт, який презентує аудиторії ведучий. | На запитання студентів щодо спеціальних прийомів роботи тележурналіста Олена відповіла, що на сьогодні надважливе значення має універсальність розуміння ведучого, тобто він має бути ознайомлений з роботою оператора, режисера, редактора. Оскільки теленовини це командний продукт, який презентує аудиторії ведучий. | ||
− | [[Файл: | + | [[Файл:Файл:1 3.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл: | + | [[Файл:Файл:2 3.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл: | + | [[Файл:Файл:3 3.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл: | + | [[Файл:Файл:4 3.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл: | + | [[Файл:Файл:5 3.jpgg|800px|center]] |
Майстер клас з тележурналістики виявися емоційно насиченим, атмосферу її виступу можна було відчути «на дотик», відповіді Олени Фроляк були змістовними та виваженими. Найголовніше, на чому наголосила Олена - це безперервна робота над собою, оскільки на її думку наступає епоха інтелектуальної журналістики, яка водночас виявить і сильні і слабкі сторони кожного журналіста. | Майстер клас з тележурналістики виявися емоційно насиченим, атмосферу її виступу можна було відчути «на дотик», відповіді Олени Фроляк були змістовними та виваженими. Найголовніше, на чому наголосила Олена - це безперервна робота над собою, оскільки на її думку наступає епоха інтелектуальної журналістики, яка водночас виявить і сильні і слабкі сторони кожного журналіста. |