Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами)
Рядок 267: Рядок 267:
  
 
26 жовтня у ІМВ відбулася зустріч студентів кафедри журналістики з відомою своїми таланами телеведучою, співачкою, самобутньою художницею Анжелікою Рудницькою. Її досвід та бажання пізнання світу відчутно вплинули на хід спілкування зі студентами. Було приємно сприймати Анжеліку як неординарну особистість, її манера витонченого спілкування створювала неповторну атмосферу.
 
26 жовтня у ІМВ відбулася зустріч студентів кафедри журналістики з відомою своїми таланами телеведучою, співачкою, самобутньою художницею Анжелікою Рудницькою. Її досвід та бажання пізнання світу відчутно вплинули на хід спілкування зі студентами. Було приємно сприймати Анжеліку як неординарну особистість, її манера витонченого спілкування створювала неповторну атмосферу.
 +
 +
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 +
| [[Файл:4.1.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:4.2.jpg|400px]]
 +
|}
 +
 +
Перше запитання студентів було щодо легендарної музичної телепрограми "Територія А" (першого українського телевізійного хіт-параду кліпів, котрий став прообразом нинішніх "фабрик зірок"), чи не сумує авторка за тими часами? Замислившись, Анжеліка відповіла що час їде створюючи перспективи та нові можливості, водночас минуле існує і у сьогоденні. Тобто той досвід виявився надзвичайно корисним у теперішній час її нових проектів.
 +
 +
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 +
| [[Файл:4.3.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:4.4.jpg|400px]]
 +
|}
 +
 +
Подальша дискусія розгорнулася про «стежку» художниці (відомо, що Анжеліка створила симбіоз етнічного і модерного мистецтва, відбулося більше 70 виставок, полотна експонувалися у художніх музеях і галереях України, Франції, Угорщини, Бельгії, Нідерландів, тощо). Анжеліка відповіла, що на цей шлях самовдосконалення її підштовхнула цікавість та наполегливість. Цікавість до коренів мистецтва Українців, та наполегливість у намаганні дізнатися про це якомога більше.
 +
 +
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 +
| [[Файл:4.5.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:4.6.jpg|400px]]
 +
|}
 +
 +
Питання щодо громадської діяльності (Анжеліка є президентом Фонду відродження культурного середовища Києва, членом громадського фонду св.Андрія Первозванного) поставили Викладачі кафедри: Галина Назаренко та Ірина Бурлакова. Відповідь була простою, та щирою: «Тільки за останні роки з лиця міста Києва знищено більше 50 пам’ятків історії, це варварство треба зупинити».
 +
 +
На останок Анжеліка висловила концепцію про «професійний дилетантизм» у журналістиці, маючи на увазі те, що журналіст повинен до себе відноситись як до дилетанта у професії, намагаючись якісно працювати над собою. Бо лаври «професіонала» надто важкі, і їхній господар втрачає бажання бути в безперервному русі самопізнання.
 +
 +
==== Захід 3. — «Майстер клас з тележурналістики» ====
 +
 +
Проведено - 11.10. зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Поглиблення системи знань з курсу «тележурналістика»
 +
 +
Кількість студентів – 120 осіб, перший та третій курс.
 +
 +
Подія – Майстер-клас заслуженої журналістки України, ведучої телеканалу ICTV Олени Фроляк.
 +
 +
На зустрічі зі студентами кафедри журналістики талановита та цілеспрямована у своїй професійній діяльності телеведуча Олена Фроляк побудувала свій майстер-клас як предметну дискусію.
 +
 +
Телеведуча поділилася досвідом роботи під час відрядження в Швецію зі створення телерепортажу про енергозберігаючі технології цієї країни. Олена підкреслила, що магічна сила інформації працює у свідомості глядача тільки тоді, коли журналіст ґрунтовно підготувався до сюжету, продумав декілька варіантів розвитку події.
 +
 +
Слушною була порада тележурналістки: варто працювати над собою щоденно, поглиблюючи свої знання з літератури, історії, риторики та професійних дисциплін - адже телекамера бачить все, і насамперед «інтелектуальну прірву» в очах ведучого.
 +
 +
На запитання студентів щодо спеціальних прийомів роботи тележурналіста Олена відповіла, що на сьогодні надважливе значення має універсальність розуміння ведучого, тобто він має бути ознайомлений з роботою оператора, режисера, редактора. Оскільки теленовини це командний продукт, який презентує аудиторії ведучий.

Версія за 21:29, 26 жовтня 2013

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти