Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (→Захід 5. — «Майстер клас з радіожурналістики») |
Admin (Обговорення • внесок) (→Захід 5. — «Майстер клас з радіожурналістики») |
||
Рядок 263: | Рядок 263: | ||
Особливо цікавим стало питання щодо відносин релігії у багатонаціональному суспільстві Ізраїль та закону, який має виконувати кожен громадянин суспільства. На цьому етапі дискусія стала схожою на дипломатичну конференцію, адже всі учасники міркували на рівні державних та міждержавних відносин, задля того щоб зрозуміти поєднання закону та релігійних протиріч. Важливим наголосом стало те, що журналіст несе відповідальність (навіть карну) за матеріали що містять в собі розпалення міжконфесійної ворожнечі. | Особливо цікавим стало питання щодо відносин релігії у багатонаціональному суспільстві Ізраїль та закону, який має виконувати кожен громадянин суспільства. На цьому етапі дискусія стала схожою на дипломатичну конференцію, адже всі учасники міркували на рівні державних та міждержавних відносин, задля того щоб зрозуміти поєднання закону та релігійних протиріч. Важливим наголосом стало те, що журналіст несе відповідальність (навіть карну) за матеріали що містять в собі розпалення міжконфесійної ворожнечі. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:4 21.jpg|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | На завершення зустрічі Вікторія побажала студентам більше цікавитися історією, суспільно-політичними науками, економікою. Оскільки журналісти мають висвітлювати міжнародні події якісно та грамотно, акцентуючи увагу читача на самому головному у своєму матеріалі, а це буде складно зробити якщо журналіст не обізнаний з предметом. Він виявиться не готовий до сприйняття важливої та корисної інформації, яка зазвичай «ховається» між рядків. |