Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами)
(Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами)
Рядок 184: Рядок 184:
  
 
Цікавим виявилося питання про розвиток сучасного медіа-простору з огляду на «засилля» насильства на екрані. Костянтин Петрович, взявши в руки крейду, намалював на дошці графік і відповів так: «Цей графік схожий на горб верблюда, в математиці має назву «графік нормального розподілення», його можна використати як модель, що пояснює дану ситуацію. Отже, знизу це споживачі з невисоким розвитком інтелекту, їх переважна більшість, вони легко сприймають інформацію про насильство. Вище догори - споживачі з більшим рівнем самосвідомості, і на самому піку - найбільш розвинуті особистості, які вважають насильство на екрані неприпустимим, але їх переважна меншість. Математика проста: більше споживачів — більший прибуток. Тому керівництво телеканалів задля отримання рейтингу та «легких грошей» розраховує на кількість споживачів, а не на якість інформаційного продукту. Хоча, на мою думку, потік сюжетів про вбивства, грабунки, наркоманію розбещує свідомість громадян, зокрема молоді, адже подібну інформацію потрібно організовувати професійно та транслювати дозовано».
 
Цікавим виявилося питання про розвиток сучасного медіа-простору з огляду на «засилля» насильства на екрані. Костянтин Петрович, взявши в руки крейду, намалював на дошці графік і відповів так: «Цей графік схожий на горб верблюда, в математиці має назву «графік нормального розподілення», його можна використати як модель, що пояснює дану ситуацію. Отже, знизу це споживачі з невисоким розвитком інтелекту, їх переважна більшість, вони легко сприймають інформацію про насильство. Вище догори - споживачі з більшим рівнем самосвідомості, і на самому піку - найбільш розвинуті особистості, які вважають насильство на екрані неприпустимим, але їх переважна меншість. Математика проста: більше споживачів — більший прибуток. Тому керівництво телеканалів задля отримання рейтингу та «легких грошей» розраховує на кількість споживачів, а не на якість інформаційного продукту. Хоча, на мою думку, потік сюжетів про вбивства, грабунки, наркоманію розбещує свідомість громадян, зокрема молоді, адже подібну інформацію потрібно організовувати професійно та транслювати дозовано».
 +
 +
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 +
| [[Файл:3 1.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:1 2.jpg|400px]]
 +
|}
 +
 +
Наступне питання стосувалося готовності журналіста до роботи в місцях бойових дій. Костянтин Петрович сконцентрував увагу студентів, сказавши: «Найголовніше зрозуміти себе, чи здатен ти витримувати фізичні та психологічні перевантаження, нести відповідальність за життя колег. На ці питання ви маєте відповідати собі без жодних коливань, бо в реальних умовах, екстремальні події не дають часу на сумніви». Крім того, потрібно відчувати межу реальної загрози, тому що одне неправильне рішення в зоні ведення бойових дій коштує життя.
 +
 +
Саме так сталося з українським журналістом в Іраку, працюючи на замовлення американського агентства, для зйомок він обрав майданчик на 10 поверсі готелю в цетрі Багдаду. З огляду на зручність створення матеріалу та перспективу роботи оператора це логічне рішення, але йшла війна, і сонячний відблиск від об’єктива камери було сприйнято військовими за приціл снайперської гвинтівки. Пострілом з танку майже весь поверх було знищено. Таким чином, невиважене рішення журналіста перервало його життя.
 +
 +
На запитання студентів щодо правової захищеності українських журналістів за кордоном, Костянтин Петрович відповів: «На жаль, як такого захисту не існує, потрібно розраховувати тільки на власні сили. Наша держава не вважається в Світі сильною, а сила є саме тим чинником, з яким рахуються. Тому обережність ніколи не завадить, особливо в зонах нестабільності, де влада несподівано може змінити свою позицію щодо однієї з ворогуючих сторін, і Ваші попередні домовленості можуть втратити чинність щохвилини».
 +
 +
[[Файл:Example.jpg]]
 +
 +
''На фото: Студенти кафедри журналістики інституту міжнародних відносин під час зустрічі з Костянтином Петровичем Стогнієм.''
 +
 +
На завершення Костянтин Петрович побажав студентам збагачувати свій досвід, не боятися робити власні помилки, бути наполегливим, випробовуючи себе в житті. Проведений майстер-клас став справжнім скарбом удосконалення професійних навичок молодих журналістів.
 +
 +
'''Захід 1. — «Майстер-клас з ведучою Першого національного каналу»'''
 +
 +
Проведено - 03.11. зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Поглиблення системних знань з курсу «тележурналістика»
 +
 +
Кількість студентів – 60 осіб, третій курс.
 +
 +
Подія – Майстер-клас з ведучою новин на Першому національному телеканалі Світланою Леонтьєвою.
 +
 +
3 листопада у інституті міжнародних відносин відбулася зустріч з ведучою новин на Першому національному телеканалі Світланою Івановною Леонтьєвою. Представила гостю студентам директор Алла Миколаївна Фоменко. Свій виступ Світлана почала з запитання: «Хто бачить себе у майбутньому телевізійним ведучим?». Таке питання стало своєрідним «руслом» цікавої та корисної дискусії.

Версія за 20:30, 26 жовтня 2013

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти