Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (→Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами) |
Admin (Обговорення • внесок) (→Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами) |
||
Рядок 184: | Рядок 184: | ||
Цікавим виявилося питання про розвиток сучасного медіа-простору з огляду на «засилля» насильства на екрані. Костянтин Петрович, взявши в руки крейду, намалював на дошці графік і відповів так: «Цей графік схожий на горб верблюда, в математиці має назву «графік нормального розподілення», його можна використати як модель, що пояснює дану ситуацію. Отже, знизу це споживачі з невисоким розвитком інтелекту, їх переважна більшість, вони легко сприймають інформацію про насильство. Вище догори - споживачі з більшим рівнем самосвідомості, і на самому піку - найбільш розвинуті особистості, які вважають насильство на екрані неприпустимим, але їх переважна меншість. Математика проста: більше споживачів — більший прибуток. Тому керівництво телеканалів задля отримання рейтингу та «легких грошей» розраховує на кількість споживачів, а не на якість інформаційного продукту. Хоча, на мою думку, потік сюжетів про вбивства, грабунки, наркоманію розбещує свідомість громадян, зокрема молоді, адже подібну інформацію потрібно організовувати професійно та транслювати дозовано». | Цікавим виявилося питання про розвиток сучасного медіа-простору з огляду на «засилля» насильства на екрані. Костянтин Петрович, взявши в руки крейду, намалював на дошці графік і відповів так: «Цей графік схожий на горб верблюда, в математиці має назву «графік нормального розподілення», його можна використати як модель, що пояснює дану ситуацію. Отже, знизу це споживачі з невисоким розвитком інтелекту, їх переважна більшість, вони легко сприймають інформацію про насильство. Вище догори - споживачі з більшим рівнем самосвідомості, і на самому піку - найбільш розвинуті особистості, які вважають насильство на екрані неприпустимим, але їх переважна меншість. Математика проста: більше споживачів — більший прибуток. Тому керівництво телеканалів задля отримання рейтингу та «легких грошей» розраховує на кількість споживачів, а не на якість інформаційного продукту. Хоча, на мою думку, потік сюжетів про вбивства, грабунки, наркоманію розбещує свідомість громадян, зокрема молоді, адже подібну інформацію потрібно організовувати професійно та транслювати дозовано». | ||
+ | |||
+ | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
+ | | [[Файл:3 1.jpg|400px]] | ||
+ | | [[Файл:1 2.jpg|400px]] | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | Наступне питання стосувалося готовності журналіста до роботи в місцях бойових дій. Костянтин Петрович сконцентрував увагу студентів, сказавши: «Найголовніше зрозуміти себе, чи здатен ти витримувати фізичні та психологічні перевантаження, нести відповідальність за життя колег. На ці питання ви маєте відповідати собі без жодних коливань, бо в реальних умовах, екстремальні події не дають часу на сумніви». Крім того, потрібно відчувати межу реальної загрози, тому що одне неправильне рішення в зоні ведення бойових дій коштує життя. | ||
+ | |||
+ | Саме так сталося з українським журналістом в Іраку, працюючи на замовлення американського агентства, для зйомок він обрав майданчик на 10 поверсі готелю в цетрі Багдаду. З огляду на зручність створення матеріалу та перспективу роботи оператора це логічне рішення, але йшла війна, і сонячний відблиск від об’єктива камери було сприйнято військовими за приціл снайперської гвинтівки. Пострілом з танку майже весь поверх було знищено. Таким чином, невиважене рішення журналіста перервало його життя. | ||
+ | |||
+ | На запитання студентів щодо правової захищеності українських журналістів за кордоном, Костянтин Петрович відповів: «На жаль, як такого захисту не існує, потрібно розраховувати тільки на власні сили. Наша держава не вважається в Світі сильною, а сила є саме тим чинником, з яким рахуються. Тому обережність ніколи не завадить, особливо в зонах нестабільності, де влада несподівано може змінити свою позицію щодо однієї з ворогуючих сторін, і Ваші попередні домовленості можуть втратити чинність щохвилини». | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Example.jpg]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото: Студенти кафедри журналістики інституту міжнародних відносин під час зустрічі з Костянтином Петровичем Стогнієм.'' | ||
+ | |||
+ | На завершення Костянтин Петрович побажав студентам збагачувати свій досвід, не боятися робити власні помилки, бути наполегливим, випробовуючи себе в житті. Проведений майстер-клас став справжнім скарбом удосконалення професійних навичок молодих журналістів. | ||
+ | |||
+ | '''Захід 1. — «Майстер-клас з ведучою Першого національного каналу»''' | ||
+ | |||
+ | Проведено - 03.11. зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Поглиблення системних знань з курсу «тележурналістика» | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 60 осіб, третій курс. | ||
+ | |||
+ | Подія – Майстер-клас з ведучою новин на Першому національному телеканалі Світланою Леонтьєвою. | ||
+ | |||
+ | 3 листопада у інституті міжнародних відносин відбулася зустріч з ведучою новин на Першому національному телеканалі Світланою Івановною Леонтьєвою. Представила гостю студентам директор Алла Миколаївна Фоменко. Свій виступ Світлана почала з запитання: «Хто бачить себе у майбутньому телевізійним ведучим?». Таке питання стало своєрідним «руслом» цікавої та корисної дискусії. |