Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами)
(Координація в роботі Академії екстремальної журналістики з силовими міністерствами, відомствами)
Рядок 175: Рядок 175:
  
 
8 листопада в Інституті міжнародних відносин відбулася зустріч з відомим журналістом, автором документальних фільмів та ведучим програми «Надзвичайна ситуація» на каналі ICTV Костянтином Петровичем Стогнієм. Представила гостя директор Інституту А.М. Фоменко. Майстер-клас розпочався з пояснення терміна «екстремальна журналістика». На думку Костянтина Стогнія, це є специфічний напрям діяльності журналістики, в якому надважливе місце відводиться методиці організації оперативної інформації з місць екстремальних подій.
 
8 листопада в Інституті міжнародних відносин відбулася зустріч з відомим журналістом, автором документальних фільмів та ведучим програми «Надзвичайна ситуація» на каналі ICTV Костянтином Петровичем Стогнієм. Представила гостя директор Інституту А.М. Фоменко. Майстер-клас розпочався з пояснення терміна «екстремальна журналістика». На думку Костянтина Стогнія, це є специфічний напрям діяльності журналістики, в якому надважливе місце відводиться методиці організації оперативної інформації з місць екстремальних подій.
 +
 +
[[Файл:Файл:3 1.jpg]]
 +
 +
«Ми живемо в надто мінливому та різнобічному світі, де розуміння подій тісно пов’язане з власним самовдосконаленням. Девіз піонера комп’ютерної ери Стіва Джобса «Змінись або загинь» став актуальним для професії журналіста» - продовжував Костянтин Петрович. Крім того, важливо розумом осягнути всю палітру подій водночас. За одні й ті ж самі протиправні або аморальні дії у різних суспільствах існує різний ступінь покарання - від етичного засудження до фізичного знищення особи (прикладом став випадок у Криму, коли нещодавно дівчину згідно з релігійними канонами на смерть забили камінням за подружню зраду). Таке розуміння потрібно для роботи журналіста в різних соціокультурних умовах, адже несвідомі дії або навіть вислови журналіста можуть стати підґрунтям для небажаних конфліктних ситуацій.
 +
 +
Цікавим виявилося питання про розвиток сучасного медіа-простору з огляду на «засилля» насильства на екрані. Костянтин Петрович, взявши в руки крейду, намалював на дошці графік і відповів так: «Цей графік схожий на горб верблюда, в математиці має назву «графік нормального розподілення», його можна використати як модель, що пояснює дану ситуацію. Отже, знизу це споживачі з невисоким розвитком інтелекту, їх переважна більшість, вони легко сприймають інформацію про насильство. Вище догори - споживачі з більшим рівнем самосвідомості, і на самому піку - найбільш розвинуті особистості, які вважають насильство на екрані неприпустимим, але їх переважна меншість. Математика проста: більше споживачів — більший прибуток. Тому керівництво телеканалів задля отримання рейтингу та «легких грошей» розраховує на кількість споживачів, а не на якість інформаційного продукту. Хоча, на мою думку, потік сюжетів про вбивства, грабунки, наркоманію розбещує свідомість громадян, зокрема молоді, адже подібну інформацію потрібно організовувати професійно та транслювати дозовано».

Версія за 20:21, 26 жовтня 2013

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти