Відмінності між версіями «ВИДАННЯ КАФЕДРИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | |||
− | < | + | {{LeftMP |
+ | | | ||
+ | Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Словник медійних перифразів ХХІ ст. | ||
+ | | | ||
+ | Данные = [[Файл:Словник.png|left|150px]] | ||
+ | |||
+ | Словник медійних перифразів ХХІ ст. / уклад. Я. В Козачок, В. М. Васильченко, І. А. Костюк [та ін.]. – К. : НАУ, 2014. – 152 с. | ||
+ | |||
+ | Пропонований словник являє собою колективну працю науково-педагогічних працівників і студентів кафедри журналістики Національного авіаційного університету. У ньому зібрано яскраві перифрази медійної сфери соціальної комунікації ХХІ ст., а також творчі спроби майбутніх журналістів. Для науковців, викладачів, журналістів, студентів, усіх, кого цікавлять питання мови ЗМІ. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{LeftMP | ||
+ | | | ||
+ | Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">FaкiR | ||
+ | | | ||
+ | Данные =[[Файл:Факір.png|left|150px]] | ||
+ | |||
+ | Васильченко В’ячеслав. FaкiR : детективний роман / В. М. Васильченко. – Луцьк : ПВД «Твердиня», 2014. – 396 с. | ||
+ | |||
+ | Дипломант Міжнародного літературного конкурсу романів, кіносценаріїв, п’єс, пісенної лірики та творів для дітей «КОРОНАЦІЯ СЛОВА» (2014) | ||
+ | |||
+ | Новий роман із серії пригод Богдана Лисиці – ретроспективний. Саме в ньому й «народився» майбутній професор-детектив. Тоді ж він був усього лиш молоденьким аспірантом… | ||
+ | |||
+ | …Початок 90-х років. У Греції підступно пограбовано доньку мільйонера. Вкрадено її незліченні коштовності. Викрадача знаходять мертвим. Поруч – напис його ж кров’ю: «Містер Чужі Обличчя». Хто він, цей таємничий «містер», і які сюрпризи приготували йому «коштовності Пенелопи», належить дізнатися киянину і лондонцю, що випадково опинилися «в тому місці і в той час»… | ||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | {{LeftMP | ||
+ | | | ||
+ | Оглавление =[[АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ]] | ||
+ | | | ||
+ | Данные = [[Файл:Aktproblemy.jpg|left|150px|link=http://kgimv.nau.edu.ua/images/Konferentsiya.pdf]] | ||
+ | |||
+ | *Рік видання: 2014 | ||
+ | *Кількість сторінок: 128 | ||
+ | |||
+ | Матеріали студентської наукової конференції | ||
+ | |||
+ | 22 травня 2014 року | ||
+ | |||
+ | |||
+ | }} | ||
+ | {{LeftMP | ||
+ | | | ||
+ | Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Теорія і методика журналістської творчості. Інтегрований навчальний посібник | ||
+ | | | ||
+ | Данные =[[Файл:150px-Титпосібник.jpg|left|150px]] | ||
− | |||
*Рік видання: 2012 | *Рік видання: 2012 | ||
*Кількість сторінок: 172 | *Кількість сторінок: 172 | ||
Інтегрований навчальний посібник «Теорія і методика журналістської творчості» становить колективну працю науково-педагогічних працівників кафедри журналістики Національного авіаційного університету. Висвітлюються питання, пов’язані з журналістським менеджментом, аспектами організації практичних занять з жанрологічних дисциплін в контексті міжпредметної координації з лінгвістичними та літературознавчими предметами, традиційним і новаторським у репортажному жанрі, професійною спеціалізацією журналіста, українською телережисурою, мовностилістичною інфраструктурою журналістського тексту тощо. Призначений для науковців і викладачів, що працюють у сфері підготовки журналістських кадрів, а також студентів. | Інтегрований навчальний посібник «Теорія і методика журналістської творчості» становить колективну працю науково-педагогічних працівників кафедри журналістики Національного авіаційного університету. Висвітлюються питання, пов’язані з журналістським менеджментом, аспектами організації практичних занять з жанрологічних дисциплін в контексті міжпредметної координації з лінгвістичними та літературознавчими предметами, традиційним і новаторським у репортажному жанрі, професійною спеціалізацією журналіста, українською телережисурою, мовностилістичною інфраструктурою журналістського тексту тощо. Призначений для науковців і викладачів, що працюють у сфері підготовки журналістських кадрів, а також студентів. | ||
− | |||
− | + | }} | |
− | |||
− | [[Файл:Тит.jpg|left|150px]] | + | {{LeftMP |
+ | | | ||
+ | Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Наукові записки кафедри журналістики | ||
+ | | | ||
+ | Данные = [[Файл:150px-Тит.jpg|left|150px]] | ||
+ | |||
*Рік видання: 2012 | *Рік видання: 2012 | ||
*Кількість сторінок: 92 | *Кількість сторінок: 92 | ||
Рядок 21: | Рядок 70: | ||
Для творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | Для творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | ||
− | |||
+ | }} | ||
+ | {{LeftMP | ||
+ | | | ||
+ | Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;"> В’ячеслав Васильченко. Дворушники, або Євангеліє від вовкулаки : детективний роман з елементами містики | ||
+ | | | ||
+ | Данные =[[Файл:150px-Obkladunka vasylchenko2 front.jpg|left|150px]] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
*Рік видання: 2012 | *Рік видання: 2012 | ||
*Кількість сторінок: 336 | *Кількість сторінок: 336 | ||
У розпалі літо. Поблизу Києва відбуваються таємничі вбивства жінок, слід від яких тягнеться у давню легенду про вовкулаку. Богдан Лисиця, київський професор словесності, працюючи на прохання свого товариша – головреда газети «Презумпція» – кореспондентом, паралельно займається пошуком убивці й написанням статей про це. Розплутуючи клубок неординарних загадок, професор починає розуміти, що все насправді не так, як здається на перший погляд. І опиняється у вирі таємничих подій та небезпечних пригод… (http://kassiopeya.com/dvorushniki-abo-evangelie-vid-vovkulaki.html) | У розпалі літо. Поблизу Києва відбуваються таємничі вбивства жінок, слід від яких тягнеться у давню легенду про вовкулаку. Богдан Лисиця, київський професор словесності, працюючи на прохання свого товариша – головреда газети «Презумпція» – кореспондентом, паралельно займається пошуком убивці й написанням статей про це. Розплутуючи клубок неординарних загадок, професор починає розуміти, що все насправді не так, як здається на перший погляд. І опиняється у вирі таємничих подій та небезпечних пригод… (http://kassiopeya.com/dvorushniki-abo-evangelie-vid-vovkulaki.html) | ||
− | |||
+ | }} | ||
− | + | {{LeftMP | |
− | = | + | | |
− | < | + | Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Наукові записки кафедри журналістики |
− | + | | | |
− | [[Файл:V15.jpg|left|150px]] | + | Данные = [[Файл:150px-V15.jpg|left|150px]] |
− | + | ||
*Рік видання: 2011 | *Рік видання: 2011 | ||
*Кількість сторінок: 86 | *Кількість сторінок: 86 | ||
Рядок 50: | Рядок 98: | ||
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | ||
− | |||
− | + | }} | |
− | + | {{LeftMP | |
− | + | | | |
− | = | + | Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Збірка студентських наукових робіт кафедри журналістики |
− | < | + | | |
− | + | Данные =[[Файл:150px-V16.jpg|left|150px]] | |
− | [[Файл:V16.jpg|left|150px]] | + | |
*Рік видання: 2009 | *Рік видання: 2009 | ||
Рядок 67: | Рядок 113: | ||
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація». | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
+ | }} | ||
== В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення – П’ятдесят карток-комплексів: Навчальний посібник == | == В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення – П’ятдесят карток-комплексів: Навчальний посібник == | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:Vyd 1.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-Vyd 1.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2010 | *Рік видання: 2010 | ||
Рядок 92: | Рядок 135: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:Vyd 2.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-Vyd 2.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2010 | *Рік видання: 2010 | ||
Рядок 107: | Рядок 150: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:Vyd 3.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-Vyd 3.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2005, 2006 | *Рік видання: 2005, 2006 | ||
Рядок 123: | Рядок 166: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:Vyd 4.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-Vyd 4.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2005 | *Рік видання: 2005 | ||
*Кількість сторінок: 240 | *Кількість сторінок: 240 | ||
Рядок 134: | Рядок 177: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:Vyd 5.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-Vyd 5.jpg|left|150px]] |
Автори: В’ячеслав Васильченко, Марія Васильченко, Олена Доценко | Автори: В’ячеслав Васильченко, Марія Васильченко, Олена Доценко | ||
Рядок 148: | Рядок 191: | ||
Для студентів вищих навчальних закладів, юристів-практиків та усіх, хто хоче навчитися вправно і швидко укладати юридичні документи. | Для студентів вищих навчальних закладів, юристів-практиків та усіх, хто хоче навчитися вправно і швидко укладати юридичні документи. | ||
</div> | </div> | ||
− | |||
== В’ячеслав Васильченко. «Гаудеамус» в исполнении смерти, или Vivant, professores.== | == В’ячеслав Васильченко. «Гаудеамус» в исполнении смерти, или Vivant, professores.== | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:V6.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-V6.jpg|left|150px]] |
Роман. – Рівне: Волинські обереги, 2007. – 262 с. | Роман. – Рівне: Волинські обереги, 2007. – 262 с. | ||
Рядок 160: | Рядок 202: | ||
Вокруг конференции и имени мсье Сиррениуса начинают происходить странные и загадочные вещи: то в газетах появляются статьи, ставящие под сомнение его авторство, то по ритуалу, описанному в романе, начинают гибнуть люди, знавшие юбиляра. Начав вместе с Робером и его двоюродным братом – офицером полиции – Фабьеном расследование этого неординарного дела, профессор Лисица оказывается в центре опасных приключений… | Вокруг конференции и имени мсье Сиррениуса начинают происходить странные и загадочные вещи: то в газетах появляются статьи, ставящие под сомнение его авторство, то по ритуалу, описанному в романе, начинают гибнуть люди, знавшие юбиляра. Начав вместе с Робером и его двоюродным братом – офицером полиции – Фабьеном расследование этого неординарного дела, профессор Лисица оказывается в центре опасных приключений… | ||
</div> | </div> | ||
+ | |||
Рядок 165: | Рядок 208: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:V7.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-V7.jpg|left|150px]] |
«Ми у руці тримаємо тільки зерна…»: новелістіка на тлі маніфестацій МУРу: монографія. – К. : приватний видавець Якубець А.В., 2010. – 360 с. | «Ми у руці тримаємо тільки зерна…»: новелістіка на тлі маніфестацій МУРу: монографія. – К. : приватний видавець Якубець А.В., 2010. – 360 с. | ||
Рядок 181: | Рядок 224: | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:V8.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-V8.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2008 | *Рік видання: 2008 | ||
Рядок 193: | Рядок 236: | ||
Самотня жінка у великому чорно-білому світі. Її життя – це філософія, це прелюдія, що спинилася на високій ноті, бо вона сама себе не знає, шукає і не знаходить. Її релігія – любов, а її бажання – бути «галактикою» для того єдиного, водночас реального і нереального. Але... «День як день, тільки ти чомусь сама...» | Самотня жінка у великому чорно-білому світі. Її життя – це філософія, це прелюдія, що спинилася на високій ноті, бо вона сама себе не знає, шукає і не знаходить. Її релігія – любов, а її бажання – бути «галактикою» для того єдиного, водночас реального і нереального. Але... «День як день, тільки ти чомусь сама...» | ||
</div> | </div> | ||
− | |||
== Рижко Олена «Рубаї в українській поезії: від канонізованої строфи до полі жанру» Монографія== | == Рижко Олена «Рубаї в українській поезії: від канонізованої строфи до полі жанру» Монографія== | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:V9.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-V9.jpg|left|150px]] |
*Рік видання: 2005 | *Рік видання: 2005 | ||
Рядок 210: | Рядок 252: | ||
Монографія є першою спробою виокремлення й спеціального дослідження історії появи й еволюції перських катренів – рубаїв – в українській поезії. Обґрунтувано твердження, що це строфа, яка набула в українських варіантах ознак жанру, отже, утвердилася спочатку як строфожанр, а згодом – як жанр і поліжанр медитативної лірики. Досліджено передумови поширення рубаїв у нашій поезії. Проаналізовано тематику, проблематику й поетику рубаяни Д. Павличка як прикладу найбільш досконалого побутування рубаїв в українській поезії, визначено питому частку її у творчості поета й роль у строфожанровому збагаченні вітчизняного письменства. Виділено рівні інтертекстуальних зв’язків між рубаями Д. Павличка й інших українських поетів. Здійснено аналіз текстів рубаїв під кутом зору канону/деканонізації, окреслено ідіостилістичні особливості їх та новації. Висвітлено рецепцію в українській літературі поезії народів Сходу загалом і рубаїв О. Хайяма зокрема. Досліджений масив рубаїв осмислюється в контексті українського віршознавства й інтерпретується як одне з джерел ідейно-тематичного та жанрово-стилістичного збагачення й оновлення літератури. | Монографія є першою спробою виокремлення й спеціального дослідження історії появи й еволюції перських катренів – рубаїв – в українській поезії. Обґрунтувано твердження, що це строфа, яка набула в українських варіантах ознак жанру, отже, утвердилася спочатку як строфожанр, а згодом – як жанр і поліжанр медитативної лірики. Досліджено передумови поширення рубаїв у нашій поезії. Проаналізовано тематику, проблематику й поетику рубаяни Д. Павличка як прикладу найбільш досконалого побутування рубаїв в українській поезії, визначено питому частку її у творчості поета й роль у строфожанровому збагаченні вітчизняного письменства. Виділено рівні інтертекстуальних зв’язків між рубаями Д. Павличка й інших українських поетів. Здійснено аналіз текстів рубаїв під кутом зору канону/деканонізації, окреслено ідіостилістичні особливості їх та новації. Висвітлено рецепцію в українській літературі поезії народів Сходу загалом і рубаїв О. Хайяма зокрема. Досліджений масив рубаїв осмислюється в контексті українського віршознавства й інтерпретується як одне з джерел ідейно-тематичного та жанрово-стилістичного збагачення й оновлення літератури. | ||
</div> | </div> | ||
− | |||
− | |||
== Рижко Олена «Стилістика української мови. Практикум» Навчальний посібник == | == Рижко Олена «Стилістика української мови. Практикум» Навчальний посібник == | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
Рядок 232: | Рядок 272: | ||
Призначений для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. | Призначений для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. | ||
</div> | </div> | ||
− | |||
== Кривошея Г.П. «Журналістика: поняття, терміни» Навчальний посібник == | == Кривошея Г.П. «Журналістика: поняття, терміни» Навчальний посібник == | ||
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
− | [[Файл:V11.jpg|left|150px]] | + | [[Файл:150px-V11.jpg|left|150px]] |
КиМУ 2004. – 202 с. | КиМУ 2004. – 202 с. | ||
Рядок 242: | Рядок 281: | ||
У навчальному посібнику використані загальноприйнятні поняття фахівців журналістики, науковців, зокрема – Д Григоришина, В. Іванова, В. Різуна та ін. Ті ж поняття та терміни, які виявились на думку автора, недосконалими, застарілими, сформульовані ним з позицій сьогодення. Автором запроновонана і своя термінологія, своє тлумачення понять, які зафіксовані в літературі із журналістики. | У навчальному посібнику використані загальноприйнятні поняття фахівців журналістики, науковців, зокрема – Д Григоришина, В. Іванова, В. Різуна та ін. Ті ж поняття та терміни, які виявились на думку автора, недосконалими, застарілими, сформульовані ним з позицій сьогодення. Автором запроновонана і своя термінологія, своє тлумачення понять, які зафіксовані в літературі із журналістики. | ||
</div> | </div> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == Кривошея Г.П. «За землю за волю» == | ||
+ | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
+ | |||
+ | [[Файл:150px-V12.jpg|left|150px]] | ||
+ | |||
+ | У виданні розглядаться проблеми започаткування та розвитку військової преси, її впливу на формування національної свідомості військовиків. Використані матеріали часописів, малознайомі сучасному читачеві. | ||
+ | |||
+ | Видання розраховане на студентів, викладачів, наукових працівників, широке коло читачів, які цікавляться історією становлення Зборйних сил України. | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ==Кривошея Г.П. «Українська військова преса»== | ||
+ | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
+ | |||
+ | [[Файл:150px-V13.jpg|left|150px]] | ||
+ | |||
+ | «Українська військова преса» – це перша спроба осягнути історичне надбання військової преси. В підручнику відтворено публікації часописів, які до недавнього часу були заборонені для широкого використання, визначаються основні проблемно – тематичні напрями та жанрова палітра українських часописів. | ||
+ | |||
+ | Видання розраховане на студентів, викладачів, наукових працівників, а також широке коло читачів, які цікавляться проблемами історичного минулого України. | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == Кривошея Г.П. «Соціологія журналістики» Навчальний посібник == | ||
+ | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
+ | |||
+ | [[Файл:150px-V14.jpg|left|150px]] | ||
+ | |||
+ | У посібнику розглядаються процеси, пов’язані з формуванням системи інформаційного впливу, які охоплюють не тільки технологією інформаційної діяльності, а перш за все, складні соціально-психологічні, духовні аспекти сприйняття та матеріалізації інформаційного продукту. | ||
+ | |||
+ | Розвиток інформатизації вимагає узагальнити наукове – пркладне надбання, поєднати теорію та практику інформаційної діяльності, це поєднання можна визначити як напрям наукового дослідження під назвою – інформологія. |