Відмінності між версіями «ВИДАННЯ КАФЕДРИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (→В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення. 50 карток-комплексів) |
Admin (Обговорення • внесок) (→В’ячеслав Васильченко. Українське мовлення. Крок у грамотність. 50 комплексів для тестової перевірки знань та самопідготовки) |
||
Рядок 123: | Рядок 123: | ||
Грамотність – ахіллесова п’ята багатьох людей. Проте бути грамотною людиною – гостра необхідність сьогодення. Зробити менш вразливим це місце хочуть багато хто, однак вдається це далеко не кожному, адже стати грамотним – не так уже й легко: у школі вчитель працює з цілим класом і приділити увагу кожному змоги практично не має. Залишається... збагатити свою бібліотеку пропонованою книгою. Завдання посібника – допомогти усім, хто бажає самостійно оволодіти писемним та усним мовленням. Успіху досягне той, хто, крім потреби, має ще й бажання та силу волі. Завдання можна виконувати як з навчальною метою, так і з метою комплексної тестової перевірки знань. Посібник розрахований на всіх, хто хоче навчитися грамотно писати і говорити. | Грамотність – ахіллесова п’ята багатьох людей. Проте бути грамотною людиною – гостра необхідність сьогодення. Зробити менш вразливим це місце хочуть багато хто, однак вдається це далеко не кожному, адже стати грамотним – не так уже й легко: у школі вчитель працює з цілим класом і приділити увагу кожному змоги практично не має. Залишається... збагатити свою бібліотеку пропонованою книгою. Завдання посібника – допомогти усім, хто бажає самостійно оволодіти писемним та усним мовленням. Успіху досягне той, хто, крім потреби, має ще й бажання та силу волі. Завдання можна виконувати як з навчальною метою, так і з метою комплексної тестової перевірки знань. Посібник розрахований на всіх, хто хоче навчитися грамотно писати і говорити. | ||
− | < | + | </div> |