Відмінності між версіями «ВИДАННЯ КАФЕДРИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (→В’ячеслав Васильченко. Українське мовлення. 100 самодиктантів для роботи над удосконаленням писемної грамотності: Навчальний посібник) |
Admin (Обговорення • внесок) (→В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення. 50 карток-комплексів) |
||
Рядок 113: | Рядок 113: | ||
Пропонований посібник спрямовано на практичний рівень володіння українським літературним мовленням і адресовано як викладачам української мови, так і всім тим, хто хоче самостійно поліпшити своє мовлення, зробити його таким, що відповідає літературним нормам. Посібник уміщує завдання на різні типи мовних норм, виконання яких збагатить лексичний та фразеологічний запас, покращить орфографічні та пунктуаційні вміння, зробить вправнішою граматику. | Пропонований посібник спрямовано на практичний рівень володіння українським літературним мовленням і адресовано як викладачам української мови, так і всім тим, хто хоче самостійно поліпшити своє мовлення, зробити його таким, що відповідає літературним нормам. Посібник уміщує завдання на різні типи мовних норм, виконання яких збагатить лексичний та фразеологічний запас, покращить орфографічні та пунктуаційні вміння, зробить вправнішою граматику. | ||
+ | <div/> | ||
+ | |||
+ | == В’ячеслав Васильченко. Українське мовлення. Крок у грамотність. 50 комплексів для тестової перевірки знань та самопідготовки == | ||
+ | <div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight"> | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Vyd 4.jpg|left|150px]] | ||
+ | *Рік видання: 2005 | ||
+ | *Кількість сторінок: 240 | ||
+ | |||
+ | Грамотність – ахіллесова п’ята багатьох людей. Проте бути грамотною людиною – гостра необхідність сьогодення. Зробити менш вразливим це місце хочуть багато хто, однак вдається це далеко не кожному, адже стати грамотним – не так уже й легко: у школі вчитель працює з цілим класом і приділити увагу кожному змоги практично не має. Залишається... збагатити свою бібліотеку пропонованою книгою. Завдання посібника – допомогти усім, хто бажає самостійно оволодіти писемним та усним мовленням. Успіху досягне той, хто, крім потреби, має ще й бажання та силу волі. Завдання можна виконувати як з навчальною метою, так і з метою комплексної тестової перевірки знань. Посібник розрахований на всіх, хто хоче навчитися грамотно писати і говорити. | ||
+ | <div/> |