Відмінності між версіями «ВИДАННЯ КАФЕДРИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(В’ячеслав Васильченко. Українське мовлення. Крок у грамотність. 50 комплексів для тестової перевірки знань та самопідготовки)
 
Рядок 1: Рядок 1:
== Теорія і методика журналістської творчості. Інтегрований навчальний посібник==
 
  
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
+
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Словник медійних перифразів ХХІ ст.
 +
|
 +
Данные = [[Файл:Словник.png|left|150px]]
 +
 
 +
Словник медійних перифразів ХХІ ст. / уклад. Я. В Козачок, В. М. Васильченко, І. А. Костюк [та ін.]. – К. : НАУ, 2014. – 152 с.
 +
 
 +
Пропонований словник являє собою колективну працю науково-педагогічних працівників і студентів кафедри журналістики Національного авіаційного університету. У ньому зібрано яскраві перифрази медійної сфери соціальної комунікації ХХІ ст., а також творчі спроби майбутніх журналістів.  Для науковців, викладачів, журналістів, студентів, усіх, кого цікавлять питання мови ЗМІ.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
}}
 +
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">FaкiR
 +
|
 +
Данные =[[Файл:Факір.png|left|150px]]
 +
 
 +
Васильченко В’ячеслав. FaкiR : детективний роман / В. М. Васильченко. – Луцьк : ПВД «Твердиня», 2014. –  396 с.
 +
 
 +
Дипломант Міжнародного літературного конкурсу романів, кіносценаріїв, п’єс, пісенної лірики та творів для дітей «КОРОНАЦІЯ СЛОВА» (2014)
 +
 
 +
Новий роман із серії пригод Богдана Лисиці – ретроспективний. Саме в ньому й «народився» майбутній професор-детектив. Тоді ж він був усього лиш молоденьким аспірантом…
 +
 
 +
…Початок 90-х років. У Греції підступно пограбовано доньку мільйонера. Вкрадено її незліченні коштовності. Викрадача знаходять мертвим. Поруч – напис його ж кров’ю: «Містер Чужі Обличчя». Хто він, цей таємничий «містер», і які сюрпризи приготували йому «коштовності Пенелопи», належить дізнатися киянину і лондонцю, що випадково опинилися «в тому місці і в той час»…
 +
 
 +
}}
 +
 
 +
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление =[[АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ]]
 +
|
 +
Данные = [[Файл:Aktproblemy.jpg|left|150px|link=http://kgimv.nau.edu.ua/images/Konferentsiya.pdf]]
 +
 
 +
*Рік видання: 2014
 +
*Кількість сторінок: 128
 +
 
 +
Матеріали студентської наукової конференції
 +
 
 +
22 травня 2014 року
 +
 
 +
 
 +
}}
 +
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Теорія і методика журналістської творчості. Інтегрований навчальний посібник
 +
|
 +
Данные =[[Файл:150px-Титпосібник.jpg|left|150px]]
  
[[Файл:Титпосібник.jpg|left|150px]]
 
 
*Рік видання: 2012         
 
*Рік видання: 2012         
 
*Кількість сторінок: 172
 
*Кількість сторінок: 172
  
 
Інтегрований навчальний посібник «Теорія і методика журналістської творчості» становить колективну працю науково-педагогічних працівників кафедри журналістики Національного авіаційного університету. Висвітлюються питання, пов’язані з журналістським менеджментом, аспектами організації практичних занять з жанрологічних дисциплін в контексті міжпредметної координації з лінгвістичними та літературознавчими предметами, традиційним і новаторським у репортажному жанрі, професійною спеціалізацією журналіста, українською телережисурою, мовностилістичною інфраструктурою журналістського тексту тощо. Призначений для науковців і викладачів, що працюють у сфері підготовки журналістських кадрів, а також студентів.
 
Інтегрований навчальний посібник «Теорія і методика журналістської творчості» становить колективну працю науково-педагогічних працівників кафедри журналістики Національного авіаційного університету. Висвітлюються питання, пов’язані з журналістським менеджментом, аспектами організації практичних занять з жанрологічних дисциплін в контексті міжпредметної координації з лінгвістичними та літературознавчими предметами, традиційним і новаторським у репортажному жанрі, професійною спеціалізацією журналіста, українською телережисурою, мовностилістичною інфраструктурою журналістського тексту тощо. Призначений для науковців і викладачів, що працюють у сфері підготовки журналістських кадрів, а також студентів.
</div>
 
  
== Наукові записки кафедри журналістики ==
+
}}
  
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
  
[[Файл:Тит.jpg|left|150px]]
+
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Наукові записки кафедри журналістики
 +
|
 +
Данные = [[Файл:150px-Тит.jpg|left|150px]]
 +
 
 
*Рік видання: 2012       
 
*Рік видання: 2012       
 
*Кількість сторінок: 92
 
*Кількість сторінок: 92
Рядок 21: Рядок 70:
  
 
Для творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
 
Для творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
</div>
 
  
  
 +
}}
 +
{{LeftMP
 +
|
 +
Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;"> В’ячеслав Васильченко. Дворушники, або Євангеліє від вовкулаки : детективний роман з елементами містики
 +
|
 +
Данные =[[Файл:150px-Obkladunka vasylchenko2 front.jpg|left|150px]]
  
 
== В’ячеслав Васильченко. Дворушники, або Євангеліє від вовкулаки : детективний роман з елементами містики ==
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
 
[[Файл:Obkladunka vasylchenko2 front.jpg|left|150px]]
 
 
*Рік видання: 2012         
 
*Рік видання: 2012         
 
*Кількість сторінок: 336
 
*Кількість сторінок: 336
  
 
У розпалі літо. Поблизу Києва відбуваються таємничі вбивства жінок, слід від яких тягнеться у давню легенду про вовкулаку. Богдан Лисиця, київський професор словесності, працюючи на прохання свого товариша – головреда газети «Презумпція» – кореспондентом, паралельно займається пошуком убивці й написанням статей про це. Розплутуючи клубок неординарних загадок, професор починає розуміти, що все насправді не так, як здається на перший погляд. І опиняється у вирі таємничих подій та небезпечних пригод… (http://kassiopeya.com/dvorushniki-abo-evangelie-vid-vovkulaki.html)
 
У розпалі літо. Поблизу Києва відбуваються таємничі вбивства жінок, слід від яких тягнеться у давню легенду про вовкулаку. Богдан Лисиця, київський професор словесності, працюючи на прохання свого товариша – головреда газети «Презумпція» – кореспондентом, паралельно займається пошуком убивці й написанням статей про це. Розплутуючи клубок неординарних загадок, професор починає розуміти, що все насправді не так, як здається на перший погляд. І опиняється у вирі таємничих подій та небезпечних пригод… (http://kassiopeya.com/dvorushniki-abo-evangelie-vid-vovkulaki.html)
</div>
 
  
 +
}}
  
  
 
+
{{LeftMP
== Наукові записки кафедри журналістики ==
+
|
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
+
Оглавление =<span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Наукові записки кафедри журналістики
 
+
|
[[Файл:V15.jpg|left|150px]]  
+
Данные = [[Файл:150px-V15.jpg|left|150px]]  
 
+
 
*Рік видання: 2011         
 
*Рік видання: 2011         
 
*Кількість сторінок: 86
 
*Кількість сторінок: 86
Рядок 50: Рядок 98:
  
 
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
 
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
</div>
 
  
  
 
+
}}
 
+
{{LeftMP
 
+
|
== Збірка студентських наукових робіт кафедри журналістики ==
+
Оглавление = <span style="color:#0048a7; font-family: Arial; font-size: 120%;">Збірка студентських наукових робіт кафедри журналістики
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
+
|
 
+
Данные =[[Файл:150px-V16.jpg|left|150px]]  
[[Файл:V16.jpg|left|150px]]  
+
  
 
*Рік видання: 2009         
 
*Рік видання: 2009         
Рядок 67: Рядок 113:
  
 
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
 
Збірка пропонується до уваги творчих працівників редакцій ЗМІ, викладачів кафедр соціальної комунікації, науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів напряму «Соціальна комунікація».
</div>
 
 
 
 
  
 +
}}
  
 
== В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення – П’ятдесят карток-комплексів: Навчальний посібник ==
 
== В’ячеслав Васильченко. Грамотність українського мовлення – П’ятдесят карток-комплексів: Навчальний посібник ==
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
[[Файл:Vyd 1.jpg|left|150px]]  
+
[[Файл:150px-Vyd 1.jpg|left|150px]]  
  
 
*Рік видання: 2010         
 
*Рік видання: 2010         
Рядок 92: Рядок 135:
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
[[Файл:Vyd 2.jpg|left|150px]]  
+
[[Файл:150px-Vyd 2.jpg|left|150px]]  
  
 
*Рік видання: 2010         
 
*Рік видання: 2010         
Рядок 107: Рядок 150:
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
[[Файл:Vyd 3.jpg|left|150px]]  
+
[[Файл:150px-Vyd 3.jpg|left|150px]]  
  
 
*Рік видання: 2005, 2006
 
*Рік видання: 2005, 2006
Рядок 123: Рядок 166:
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
[[Файл:Vyd 4.jpg|left|150px]]  
+
[[Файл:150px-Vyd 4.jpg|left|150px]]  
 
*Рік видання: 2005       
 
*Рік видання: 2005       
 
*Кількість сторінок: 240
 
*Кількість сторінок: 240
Рядок 129: Рядок 172:
 
Грамотність – ахіллесова п’ята багатьох людей. Проте бути грамотною людиною – гостра необхідність сьогодення. Зробити менш вразливим це місце хочуть багато хто, однак вдається це далеко не кожному, адже стати грамотним – не так уже й легко: у школі вчитель працює з цілим класом і приділити увагу кожному змоги практично не має. Залишається... збагатити свою бібліотеку пропонованою книгою. Завдання посібника – допомогти усім, хто бажає самостійно оволодіти писемним та усним мовленням. Успіху досягне той, хто, крім потреби, має ще й бажання та силу волі. Завдання можна виконувати як з навчальною метою, так і з метою комплексної тестової перевірки знань. Посібник розрахований на всіх, хто хоче навчитися грамотно писати і говорити.
 
Грамотність – ахіллесова п’ята багатьох людей. Проте бути грамотною людиною – гостра необхідність сьогодення. Зробити менш вразливим це місце хочуть багато хто, однак вдається це далеко не кожному, адже стати грамотним – не так уже й легко: у школі вчитель працює з цілим класом і приділити увагу кожному змоги практично не має. Залишається... збагатити свою бібліотеку пропонованою книгою. Завдання посібника – допомогти усім, хто бажає самостійно оволодіти писемним та усним мовленням. Успіху досягне той, хто, крім потреби, має ще й бажання та силу волі. Завдання можна виконувати як з навчальною метою, так і з метою комплексної тестової перевірки знань. Посібник розрахований на всіх, хто хоче навчитися грамотно писати і говорити.
 
</div>
 
</div>
 
 
  
  
Рядок 136: Рядок 177:
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
  
[[Файл:Vyd 5.jpg|left|150px]]  
+
[[Файл:150px-Vyd 5.jpg|left|150px]]  
  
 
Автори: В’ячеслав Васильченко, Марія Васильченко, Олена Доценко  
 
Автори: В’ячеслав Васильченко, Марія Васильченко, Олена Доценко  
Рядок 149: Рядок 190:
  
 
Для студентів вищих навчальних закладів, юристів-практиків та усіх, хто хоче навчитися вправно і швидко укладати юридичні документи.
 
Для студентів вищих навчальних закладів, юристів-практиків та усіх, хто хоче навчитися вправно і швидко укладати юридичні документи.
 +
</div>
 +
== В’ячеслав Васильченко. «Гаудеамус» в исполнении смерти, или Vivant, professores.==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V6.jpg|left|150px]]
 +
 +
Роман. – Рівне: Волинські обереги, 2007. – 262 с.
 +
 +
Киевский профессор-филолог Богдан Лисица по приглашению своего давнего друга профессора Сорбонны Антуана Робера прибывает в Париж на международную научную конференцию, посвященную юбилею известного французского ученого и писателя Патрика Сиррениуса, роман которого, изданный уже после смерти метра, пользуется особой популярностью.
 +
 +
Вокруг конференции и имени мсье Сиррениуса начинают происходить странные и загадочные вещи: то в газетах появляются статьи, ставящие под сомнение его авторство, то по ритуалу, описанному в романе, начинают гибнуть люди, знавшие юбиляра. Начав вместе с Робером и его двоюродным братом – офицером полиции – Фабьеном расследование этого неординарного дела, профессор Лисица оказывается в центре опасных приключений…
 +
</div>
 +
 +
 +
 +
==Бурлакова Ірина - «Ми у руці тримаємо тільки зерна» ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V7.jpg|left|150px]]
 +
 +
«Ми у руці тримаємо тільки зерна…»: новелістіка на тлі маніфестацій МУРу: монографія. – К. : приватний видавець Якубець А.В., 2010. – 360 с.
 +
ISBN 978-966-96784-7-8
 +
 +
У монографії розкриваються питання становлення та розвитку української літератури за межами материкової України, зокрема період мистецького Українського Руху. На матеріалі творчості таких письменників, як І. Костецький, Ф. Дудко, Ю. Клен, С. Парфенович, В. уральський та ін. докладно розглядаються актуальні для сучасного українського літературознавства питання розвитку жанру новели, простежується динаміка становлення української малої пози означу вального періоду.
 +
</div>
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
== Рижко Олена «Карнавал триває» Роман ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V8.jpg|left|150px]]
 +
 +
*Рік видання: 2008
 +
*Кількість сторінок: 248
 +
*ISBN: 978-966-359-229-9
 +
*Формат: 75х90 1/32
 +
*Обкладинка: тверда
 +
 +
Анотація:
 +
 +
Самотня жінка у великому чорно-білому світі. Її життя – це філософія, це прелюдія, що спинилася на високій ноті, бо вона сама себе не знає, шукає і не знаходить. Її релігія – любов, а її бажання – бути «галактикою» для того єдиного, водночас реального і нереального. Але... «День як день, тільки ти чомусь сама...»
 +
</div>
 +
 +
== Рижко Олена «Рубаї в українській поезії: від канонізованої строфи до полі жанру» Монографія==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V9.jpg|left|150px]]
 +
 +
*Рік видання: 2005
 +
*Кількість сторінок: 252
 +
*ISBN: 966-8299-20-5
 +
*Формат: 60х84/16
 +
*Обкладинка: тверда
 +
 +
Анотація:
 +
 +
Монографія є першою спробою виокремлення й спеціального дослідження історії появи й еволюції перських катренів – рубаїв – в українській поезії. Обґрунтувано твердження, що це строфа, яка набула в українських варіантах ознак жанру, отже, утвердилася спочатку як строфожанр, а згодом – як жанр і поліжанр медитативної лірики. Досліджено передумови поширення рубаїв у нашій поезії. Проаналізовано тематику, проблематику й поетику рубаяни Д. Павличка як прикладу найбільш досконалого побутування рубаїв в українській поезії, визначено питому частку її у творчості поета й роль у строфожанровому збагаченні вітчизняного письменства. Виділено рівні інтертекстуальних зв’язків між рубаями Д. Павличка й інших українських поетів. Здійснено аналіз текстів рубаїв під кутом зору канону/деканонізації, окреслено ідіостилістичні особливості їх та новації. Висвітлено рецепцію в українській літературі поезії народів Сходу загалом і рубаїв О. Хайяма зокрема. Досліджений масив рубаїв осмислюється в контексті українського віршознавства й інтерпретується як одне з джерел ідейно-тематичного та жанрово-стилістичного збагачення й оновлення літератури.
 +
</div>
 +
== Рижко Олена «Стилістика української мови. Практикум»  Навчальний посібник ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
Автор: Олена Рижко
 +
 +
Рік видання: 2008
 +
 +
Кількість сторінок: 250
 +
 +
ISBN: 978-966-8299-38-4
 +
 +
Формат: 60х84/16
 +
 +
Обкладинка: тверда
 +
 +
Анотація:
 +
 +
Навчальний посібник «Стилістика сучасної української мови. Практикум» становить собою систематизований збірник вправ і завдань до розділів «Основні поняття стилістики», «Фоностилістика», «Лексичні засоби стилістики» та «Фразеологічна стилістика» однойменного курсу. Розділи та практичні завдання посібника побудовані відповідно до чинної програми. Наприкінці вміщено зразки стилітисного аналізу тексту й самі тексти для аналізу.
 +
Призначений для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
 +
</div>
 +
== Кривошея Г.П. «Журналістика: поняття, терміни» Навчальний посібник ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V11.jpg|left|150px]]
 +
 +
КиМУ 2004. – 202 с.
 +
 +
У навчальному посібнику використані загальноприйнятні поняття фахівців журналістики, науковців, зокрема – Д Григоришина, В. Іванова, В. Різуна та ін. Ті ж поняття та терміни, які виявились на думку автора, недосконалими, застарілими, сформульовані ним з позицій сьогодення. Автором запроновонана і своя термінологія, своє тлумачення понять, які зафіксовані в літературі із журналістики.
 +
</div>
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
== Кривошея Г.П. «За землю за волю» ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V12.jpg|left|150px]]
 +
 +
У виданні розглядаться проблеми започаткування та розвитку військової преси, її впливу на формування національної свідомості військовиків. Використані матеріали часописів, малознайомі сучасному читачеві.
 +
 +
Видання розраховане на студентів, викладачів, наукових працівників, широке коло читачів, які цікавляться історією становлення Зборйних сил України.
 +
</div>
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
==Кривошея Г.П. «Українська військова преса»==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V13.jpg|left|150px]]
 +
 +
«Українська військова преса» – це перша спроба осягнути історичне надбання військової преси. В підручнику відтворено публікації часописів, які до недавнього часу були заборонені для широкого використання, визначаються основні проблемно – тематичні напрями та жанрова палітра українських часописів.
 +
 +
Видання розраховане на студентів, викладачів, наукових працівників, а також широке коло читачів, які цікавляться проблемами історичного минулого України.
 +
</div>
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
== Кривошея Г.П. «Соціологія журналістики» Навчальний посібник ==
 +
<div style="width: 100%; clear: right; float: center; position: relative; border: 1px solid wight; margin-left: 5 px; margin-top: 20px; margin-bottom: 20px; padding: 10px; background-color: wight">
 +
 +
[[Файл:150px-V14.jpg|left|150px]]
 +
 +
У посібнику розглядаються процеси, пов’язані з формуванням системи інформаційного впливу, які охоплюють не тільки технологією інформаційної діяльності, а перш за все, складні соціально-психологічні, духовні аспекти сприйняття та матеріалізації інформаційного продукту.
 +
 +
Розвиток інформатизації вимагає узагальнити наукове – пркладне надбання, поєднати теорію та практику інформаційної діяльності, це поєднання можна визначити як напрям наукового дослідження під назвою – інформологія.

Поточна версія на 23:34, 15 травня 2015

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти