Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin (Обговорення • внесок) (/* Захід 3. Майстер-клас для студентів кафедри журналістики та слухачів Академії у ІМВ НАУ провів відомий тележурналіст каналу «Інтер» Оле...) |
Admin (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | [[Файл:krivosheya_grigoriy.jpg |300 px | left|thumb|[[Кривошея, Григорій Петрович|Кривошея Григорій Петрович]], Президент Академії]] | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
У вересні 2007 року на кафедрі журналістики ІМВ відбулось відкриття нового структурного підрозділу – Академії екстремальної журналістики, започаткованої Національною спілкою журналістів України, кафедрою журналістики Інституту міжнародних відносин за підтримки Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. | У вересні 2007 року на кафедрі журналістики ІМВ відбулось відкриття нового структурного підрозділу – Академії екстремальної журналістики, започаткованої Національною спілкою журналістів України, кафедрою журналістики Інституту міжнародних відносин за підтримки Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. | ||
Рядок 53: | Рядок 39: | ||
|} | |} | ||
− | + | == Відбулось перше в цьому навчальному році заняття за програмою "Екстремальна журналістика" == | |
− | | | + | Відбулось перше в цьому навчальному році заняття за програмою «Екстремальна журналістика». Програма Академії передбачає опанування слухачами методики роботи журналіста в умовах стихійного лиха, аварій, катастрофи, військових конфліктів. |
− | + | ||
− | + | [[Файл:Kg1803141.jpg|center]] | |
+ | Слухачі Академії ознайомлюються з питаннями забезпечення особистої безпеки журналіста при виконанні редакційного завдання, юридичними проблемами під час проведення журналістських розслідувань. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Kg1803142.jpg|center]] | ||
+ | |||
+ | Для проведення майстер-класів запрошуються провідні фахівці екстремальної журналістики – полковник міліції Стогній К.П., керівник департаменту Прикордонних військ полковник Астахов С.П., журналіст телеканалу «Інтер» Цаплієнко А.Ю., випускниця Академії, працівник редакції МВС «Іменем Закону» Торгоненко А.Ю. | ||
'''ЗАПЛАНОВАНІ ЗАХОДИ АКАДЕМІЇ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ НА 2011 – 2012 н / рік''' | '''ЗАПЛАНОВАНІ ЗАХОДИ АКАДЕМІЇ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ НА 2011 – 2012 н / рік''' | ||
Рядок 121: | Рядок 112: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:1.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-1.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:2.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-2.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 130: | Рядок 121: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:3.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-3.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:4.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 162: | Рядок 153: | ||
В.Поліщук: «сьогодні технічне забезпечення не є проблемою для громадян, тому кожен може повісити на шию камеру та вдавати журналіста». У зв язку з цим прийшли до висновку про необхідність створення єдиної Національної прес-карти. Її наявність переконувала б правоохоронців, що власник такої карти стовідсотково журналіст, який, до речі, ще й є членом НСЖУ, бо тільки вона зможе надавати прес-карту. | В.Поліщук: «сьогодні технічне забезпечення не є проблемою для громадян, тому кожен може повісити на шию камеру та вдавати журналіста». У зв язку з цим прийшли до висновку про необхідність створення єдиної Національної прес-карти. Її наявність переконувала б правоохоронців, що власник такої карти стовідсотково журналіст, який, до речі, ще й є членом НСЖУ, бо тільки вона зможе надавати прес-карту. | ||
− | Аліна Давидян, член Академії | + | Аліна Давидян, член Академії Екстремальної журналістики ІМВ |
==== 'Захід 2. — ««Майстер клас з екстремальної журналістики»»==== | ==== 'Захід 2. — ««Майстер клас з екстремальної журналістики»»==== | ||
Рядок 177: | Рядок 168: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:3 1.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-3 1.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:1 2.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-1 2.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 186: | Рядок 177: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:2 1.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-2 1.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:4 1.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4 1.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 269: | Рядок 260: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:4.1.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.1.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:4.2.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.2.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 276: | Рядок 267: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:4.3.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.3.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:4.4.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.4.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 283: | Рядок 274: | ||
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
− | | [[Файл:4.5.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.5.jpg|400px]] |
− | | [[Файл:4.6.jpg|400px]] | + | | [[Файл:400px-4.6.jpg|400px]] |
|} | |} | ||
Рядок 346: | Рядок 337: | ||
Зі свого боку Соня наголосила, що у інтернет-журналістики є специфічний недолік - відсутність літературного редактора на більшості сайтів. Це означає, що у електронному середовищі велика кількість «необробленого» матеріалу, який значно втрачає якість та іноді логіку передачі події. | Зі свого боку Соня наголосила, що у інтернет-журналістики є специфічний недолік - відсутність літературного редактора на більшості сайтів. Це означає, що у електронному середовищі велика кількість «необробленого» матеріалу, який значно втрачає якість та іноді логіку передачі події. | ||
− | [[Файл:2.1.jpg|800px|center]] | + | [[Файл:800px-2.1.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл:2.2.jpg|800px|center]] | + | [[Файл:800px-2.2.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл:2.3.jpg|800px|center]] | + | [[Файл:800px-2.3.jpg|800px|center]] |
− | [[Файл:2.4.jpg|800px|center]] | + | [[Файл:800px-2.4.jpg|800px|center]] |
На завершення, найголовнішим процесом у професійному зростанні журналіста, Соня визначила безперервну роботу над вдосконаленням власного стилю написання текстів. Для досягнення цієї мети, варто щоденно читати класичні твори, цікавитися філософією та історією, оскільки у сфері електронних видань, тільки обізнаний журналіст буде мати власну інтелектуальну перевагу яка з часом буде невпинно формувати в нього високоясні професійні навички. | На завершення, найголовнішим процесом у професійному зростанні журналіста, Соня визначила безперервну роботу над вдосконаленням власного стилю написання текстів. Для досягнення цієї мети, варто щоденно читати класичні твори, цікавитися філософією та історією, оскільки у сфері електронних видань, тільки обізнаний журналіст буде мати власну інтелектуальну перевагу яка з часом буде невпинно формувати в нього високоясні професійні навички. | ||
Рядок 471: | Рядок 462: | ||
[[Файл:March4.jpg|800px|center]] | [[Файл:March4.jpg|800px|center]] | ||
+ | |||
[[Файл:March5.jpg|800px|center]] | [[Файл:March5.jpg|800px|center]] | ||
Рядок 495: | Рядок 487: | ||
[[Файл:Feb 3.png|800px|center]] | [[Файл:Feb 3.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото: на лекційному занятті, яке проводив у НАУ генерал–майор, видатний Український журналіст — Олег Петрович ГУСЄВ.'' | ||
+ | |||
+ | '''ГРУДЕНЬ 2010''' | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 1. Спільно з Представниками Міністерства з надзвичайних ситуацій, на території 25-ої пожежної частини, було організовано практичне заняття. Слухачі Академії ознайомились з історією розвитку пожежної справи, пожежним обладнанням та методикою роботи журналіста по організації оперативної інформації на місці надзвичайної ситуації==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 03.12 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання оперативної інформації з місця надзвичайної події. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 10 осіб, третій курс. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Dec 10.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото (автор – Полянська Каріна): слухачі Академії при проведенні практичного заняття з представниками МНС у 25 – ій пожежній частині.'' | ||
+ | |||
+ | '''ЛИСТОПАД 2010''' | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 1. Спільно з Представниками Прикордонної служби України організовані заняття на базі аналітичного центру прикордонної служби. Слухачі Академії ознайомились з обладнанням та методикою роботи журналіста по організації оперативної інформації прикордонної служби==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 11.11 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання оперативної інформації, практичні навички формування аналітичної інформації. | ||
+ | Кількість студентів – 8 осіб, третій курс. | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 2. За підтримки Міністерства закордонних справ України, слухачі Академії провели заняття на конференції «Україна і НАТО в новому світі». На конференції слухачі відпрацювали методику конспектування виступів учасників, відмітили особливості роботи телеоператора та фотожурналіста. Слухачі задали питання відомим політикам щодо тематики конференції==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 18.11 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації з ипломатичного заходу, практичні навички формування аналітичного мислення. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 10 осіб, перший, другий, третій курс. | ||
+ | |||
+ | Тези конференції | ||
+ | |||
+ | *За останні роки в світи створився «розкол» іміджу НАТО як ефективної геполітичної структури та реальним сприйняттям Альянсу. | ||
+ | *Політика «позаблоковості» України, та її Євроатлантичні орієнтації. | ||
+ | *Нові глобальні виклики – кібернетичні загрози, тероризм, нестабільність у світі, та роль України і НАТО у їхньому подоланні. | ||
+ | *Вихід дії НАТО за границі Євроатлантичної зони (операції в Афганістані). | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Nov 10.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Файл:Nov 10 2.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото: слухачі Академії при проведенні заняття на конференції «Україна і НАТО в новому світі».'' | ||
+ | |||
+ | '''ЖОВТЕНЬ 2010''' | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 1. У Державному комітеті телебачення та радіомовлення за участю представників КМДА та керівників енергопостачальних компаній, було проведено брифінг з питань проведення опалювального сезону в Україні, з окрема проблеми готовності міського господарства в м. Києві ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 15.10 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації, практичні навички побудови важливих питань до офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Oct 10.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото: слухачі Академії – у Державному комітеті телебачення та радіомовлення України.'' | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 2. Лекцію слухачам Академії у ІМВ НАУ читає радник міністра МНС з питань зв'язків з громадскісттю Бородіна С.В. Розглянуті питання взаємодії роботи МНС та ЗМІ, створення репортажів з місць надзвичайних подій, вибуху газу у житловому будинку в м. Дніпропетровськ, пожежі у лікарні в м. Краматорськ ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 22.10 у приміщенні ІМВ НАУ (ауд. 7.114) зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання масиву інформації, практичні навички побудови питань до офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 30 осіб, перший та третій курс. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Aej 5.png|800px|center]] | ||
+ | |||
+ | ''На фото: слухачі Академії – на лекційному занятті, яке проводив у НАУ радник міністра МНС з питань зв'язків з громадськістю - Бородіна С.В.'' | ||
+ | |||
+ | '''ВЕРЕСЕНЬ 2010''' | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 1. За підтримки голови національної спілки журналістів України Лубченка І.Ф. проведено брифінг заступника міністра внутрішніх справ з питань зв'язків з громадськістю. Слухачі Академії отримали вичерпні відповіді з питань захисту прав журналістів з огляду на неправомірні дії деяких працівників правоохоронних структур ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 10.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 14 осіб, перший та другий курс. | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 2. У приміщенні прес центру МВС проведено брифінг за участю міністра внутрішніх А. Могильова з питань криміногенної ситуації в Україні. Слухачі Академії отримали можливість спілкування з посадовими особами міністерства, отримали відповіді на питання щодо співпраці та проблематики відносин між журналістами та представниками органів внутрішніх справ ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 24.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс. | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 1. За підтримки голови національної спілки журналістів України Лубченка І.Ф. проведено брифінг заступника міністра внутрішніх справ з питань зв'язків з громадськістю. Слухачі Академії отримали вичерпні відповіді з питань захисту прав журналістів з огляду на неправомірні дії деяких працівників правоохоронних структур ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 10.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 14 осіб, перший та другий курс. | ||
+ | |||
+ | ==== Захід 2. У приміщенні прес центру МВС проведено брифінг за участю міністра внутрішніх А. Могильова з питань криміногенної ситуації в Україні. Слухачі Академії отримали можливість спілкування з посадовими особами міністерства, отримали відповіді на питання щодо співпраці та проблематики відносин між журналістами та представниками органів внутрішніх справ ==== | ||
+ | |||
+ | Проведено - 24.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю. | ||
+ | |||
+ | Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб. | ||
+ | |||
+ | Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс. | ||
+ | |||
+ | {| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top" | ||
+ | | [[Файл:Aej 1.jpg|400px]] | ||
+ | | [[Файл:Aej 2.jpg|400px]] | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Файл:Aej 3.jpg|400px]] | ||
+ | | [[Файл:Aej 4.jpg|400px]] | ||
+ | |} |