Відмінності між версіями «АКАДЕМІЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»

Матеріал з Кафедра журналістики
Перейти до: навігація, пошук
(Захід 1. — «Огляд рятувальної техніки і обладнання та тактикоспеціальне навчання»)
 
Рядок 1: Рядок 1:
{{LeftMP
+
[[Файл:krivosheya_grigoriy.jpg |300 px | left|thumb|[[Кривошея, Григорій Петрович|Кривошея Григорій Петрович]], Президент Академії]]
|
+
 
Оглавление = '''Президент Академії екстремальної журналістики'''
+
|
+
Данные =[[Файл:krivosheya_grigoriy.jpg |100 px | left| ]][[Кривошея, Григорій Петрович|Кривошея Григорій Петрович]]
+
Кандидат історичних наук, професор, Заслужений журналіст України, член науково-методичної ради МОН з журналістики, Національної спілки журналістики України. 
+
}}
+
{{RightMP
+
|
+
Оглавление = '''Віце-президент Академії екстремальної журналістики'''
+
|
+
Данные = [[Файл:tanana_dmytro.jpg| 100 px | left| ]][[Танана, Дмитро Юрійович|Танана Дмитро Юрійович]]
+
 
+
Викладач кафедри журналістики, фаховий напрям - фотожурналістика. Автор понад 10 наукових праць та навчально-методичних посібників.
+
}}
+
 
+
 
У вересні 2007 року на кафедрі журналістики ІМВ відбулось відкриття нового структурного підрозділу – Академії екстремальної журналістики, започаткованої Національною спілкою журналістів України, кафедрою журналістики Інституту міжнародних відносин за підтримки Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
 
У вересні 2007 року на кафедрі журналістики ІМВ відбулось відкриття нового структурного підрозділу – Академії екстремальної журналістики, започаткованої Національною спілкою журналістів України, кафедрою журналістики Інституту міжнародних відносин за підтримки Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
  
Рядок 53: Рядок 39:
 
|}
 
|}
  
{{MP
+
== Відбулось перше в цьому навчальному році заняття за програмою "Екстремальна журналістика" ==
|
+
Відбулось перше в цьому навчальному році заняття за програмою «Екстремальна журналістика». Програма Академії передбачає опанування слухачами методики роботи журналіста в умовах стихійного лиха, аварій, катастрофи, військових конфліктів.
Оглавление = Заняття в Академії проводять провідні журналісти-екстремали України
+
}}
+
  
'''ЗАПЛАНОВАНІ ЗАХОДИ АКАДЕМІЇ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ НА 2011 – 2012 н / рік.'''
+
[[Файл:Kg1803141.jpg|center]]
 +
Слухачі Академії ознайомлюються з питаннями забезпечення особистої безпеки журналіста при виконанні редакційного завдання, юридичними проблемами під час проведення журналістських розслідувань.
 +
 
 +
[[Файл:Kg1803142.jpg|center]]
 +
 
 +
Для проведення майстер-класів запрошуються провідні фахівці екстремальної журналістики – полковник міліції Стогній К.П., керівник департаменту Прикордонних військ полковник Астахов С.П., журналіст телеканалу «Інтер» Цаплієнко А.Ю., випускниця Академії, працівник редакції МВС «Іменем Закону» Торгоненко А.Ю.
 +
 
 +
'''ЗАПЛАНОВАНІ ЗАХОДИ АКАДЕМІЇ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ НА 2011 – 2012 н / рік'''
  
 
Провести навчальні заходи для слухачів з представниками Міністерства внутрішніх справ, представниками Міністерства з надзвичайних ситуацій, представниками з Адміністрації Державної прикордонної служби, представниками Національної спілки журналістів України, представниками Міністерства збройних сил України, представниками Державного комітету телебачення та радіомовлення.
 
Провести навчальні заходи для слухачів з представниками Міністерства внутрішніх справ, представниками Міністерства з надзвичайних ситуацій, представниками з Адміністрації Державної прикордонної служби, представниками Національної спілки журналістів України, представниками Міністерства збройних сил України, представниками Державного комітету телебачення та радіомовлення.
Рядок 64: Рядок 55:
 
Відпрацювати методику роботи журналіста у надзвичайних ситуаціях, подання інформації, взаємодію з представниками силових міністерств.
 
Відпрацювати методику роботи журналіста у надзвичайних ситуаціях, подання інформації, взаємодію з представниками силових міністерств.
  
ВИКОНАННЯ ПЛАНУ 2011 – 2012 н/рік.
+
===ВИКОНАННЯ ПЛАНУ 2011 – 2012 н/рік.===
  
 
Слухачі академії у процесі навчання  
 
Слухачі академії у процесі навчання  
Рядок 121: Рядок 112:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:1.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-1.jpg|400px]]
| [[Файл:2.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-2.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 130: Рядок 121:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:3.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-3.jpg|400px]]
| [[Файл:4.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 162: Рядок 153:
 
В.Поліщук: «сьогодні технічне забезпечення не є проблемою для громадян, тому кожен може повісити на шию камеру та вдавати журналіста». У зв язку з цим прийшли до висновку про необхідність створення єдиної Національної прес-карти. Її наявність переконувала б правоохоронців, що власник такої карти стовідсотково журналіст, який, до речі, ще й є членом НСЖУ, бо тільки вона зможе надавати прес-карту.
 
В.Поліщук: «сьогодні технічне забезпечення не є проблемою для громадян, тому кожен може повісити на шию камеру та вдавати журналіста». У зв язку з цим прийшли до висновку про необхідність створення єдиної Національної прес-карти. Її наявність переконувала б правоохоронців, що власник такої карти стовідсотково журналіст, який, до речі, ще й є членом НСЖУ, бо тільки вона зможе надавати прес-карту.
  
Аліна Давидян, член Академії Екстримальної журналістики ІМВ
+
Аліна Давидян, член Академії Екстремальної журналістики ІМВ
  
 
==== 'Захід 2. — ««Майстер клас з екстремальної журналістики»»====
 
==== 'Захід 2. — ««Майстер клас з екстремальної журналістики»»====
Рядок 177: Рядок 168:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:3 1.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-3 1.jpg|400px]]
| [[Файл:1 2.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-1 2.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 186: Рядок 177:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:2 1.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-2 1.jpg|400px]]
| [[Файл:4 1.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4 1.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 269: Рядок 260:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:4.1.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.1.jpg|400px]]
| [[Файл:4.2.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.2.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 276: Рядок 267:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:4.3.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.3.jpg|400px]]
| [[Файл:4.4.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.4.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 283: Рядок 274:
  
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
| [[Файл:4.5.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.5.jpg|400px]]
| [[Файл:4.6.jpg|400px]]
+
| [[Файл:400px-4.6.jpg|400px]]
 
|}
 
|}
  
Рядок 346: Рядок 337:
 
Зі свого боку Соня наголосила, що у інтернет-журналістики є специфічний недолік - відсутність літературного редактора на більшості сайтів. Це означає, що у електронному середовищі велика кількість «необробленого» матеріалу, який значно втрачає якість та іноді логіку передачі події.
 
Зі свого боку Соня наголосила, що у інтернет-журналістики є специфічний недолік - відсутність літературного редактора на більшості сайтів. Це означає, що у електронному середовищі велика кількість «необробленого» матеріалу, який значно втрачає якість та іноді логіку передачі події.
  
[[Файл:2.1.jpg|800px|center]]
+
[[Файл:800px-2.1.jpg|800px|center]]
  
  
[[Файл:2.2.jpg|800px|center]]
+
[[Файл:800px-2.2.jpg|800px|center]]
  
  
[[Файл:2.3.jpg|800px|center]]
+
[[Файл:800px-2.3.jpg|800px|center]]
  
  
[[Файл:2.4.jpg|800px|center]]
+
[[Файл:800px-2.4.jpg|800px|center]]
  
 
На завершення, найголовнішим процесом у професійному зростанні журналіста, Соня визначила безперервну роботу над вдосконаленням власного стилю написання текстів. Для досягнення цієї мети, варто щоденно читати класичні твори, цікавитися філософією та історією, оскільки у сфері електронних видань, тільки обізнаний журналіст буде мати власну інтелектуальну перевагу яка з часом буде невпинно формувати в нього високоясні професійні навички.
 
На завершення, найголовнішим процесом у професійному зростанні журналіста, Соня визначила безперервну роботу над вдосконаленням власного стилю написання текстів. Для досягнення цієї мети, варто щоденно читати класичні твори, цікавитися філософією та історією, оскільки у сфері електронних видань, тільки обізнаний журналіст буде мати власну інтелектуальну перевагу яка з часом буде невпинно формувати в нього високоясні професійні навички.
Рядок 419: Рядок 410:
  
 
''На фото: слухачі АЕЖ на практичному навчанні підрозділів МНС.''
 
''На фото: слухачі АЕЖ на практичному навчанні підрозділів МНС.''
 +
 +
=== ВИКОНАННЯ ПЛАНУ 2010 – 2011 н/рік ===
 +
 +
Слухачі академії у процесі навчання
 +
 +
'''БЕРЕЗЕНЬ 2011'''
 +
 +
==== Захід 1.За сприяння Національної спілки журналістів України, Ради Європи та Міжнародної підтримки медіа, у Інституті журналістики Київського національного Університету ім. Тараса Шевченка, слухачі академії працювали на науково-практичній конференції «Місія і вплив органів саморегулювання журналістів в Україні: сучасний стан і перспективи»====
 +
 +
Розглянуті наступні питання:
 +
 +
*формування культури професійної та чесної журналістики;
 +
*становлення довіри до ЗМІ;
 +
*зміцнення принципу свободи слова в Укрїні;
 +
*встановлення конструктивног діалогу між учасниками конфлікту на умовах рівноправ’я сторін;
 +
*усвідомлення широкими колами журналістів міжнародно визнаних правил поведінки та необхідності дотримуватися їх у щоденній практиці;
 +
*досягнення точної кваліфікації дій, що оскржуються, і формування рішень, які застосовуватимуться у майбутньому в якості прецедентів.
 +
 +
Проведено - 16.03 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методу роботи у науково-практичній конференції, формування навички аналітичного мислення, спілкування з відомими журналістами України та Європи.
 +
 +
Кількість студентів -8 осіб, четвертий курс.
 +
 +
[[Файл:March.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото: слухачі Академії на науково-практичній конференції «Місія і вплив органів саморегулювання журналістів в Україні: сучасний стан і перспективи».''
 +
 +
==== Захід 2. За підтримки Міністерства закордонних справ України, слухачі Академії провели заняття на конференції «Толерантність у міждержавних відносинах». На конференції слухачі відпрацювали методику конспектування виступів учасників, відмітили особливості роботи телеоператора та фотожурналіста. Слухачі задали питання відомим політикам щодо тематики конференції====
 +
 +
Проведено - 18.03 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації з дипломатичного заходу, практичні навички формування аналітичного мислення.
 +
Кількість студентів - 16 осіб, перший, другий, третій курс.
 +
 +
[[Файл:March2.jpg|800px|center]]
 +
 +
 +
[[Файл:March3.jpg|800px|center]]
 +
 +
''На фото: Студенти ІМВ НАУ при проведенні дипломатичної конференції.''
 +
 +
==== Захід 3. Майстер-клас для студентів кафедри журналістики та слухачів Академії у ІМВ НАУ провів відомий тележурналіст каналу «Інтер» Олег Панюта====
 +
 +
Олег Панюта поділився своїм практичним досвідом та розповів про особливості журналістської професії, відзначивши, що журналістика – це своєрідний стиль життя, який вимагає від тих, хто його обрав бути готовим працювати на благо народу двадцять чотири години на добу. З гордістю говорити про те, чим займаються і сприймати звання «журналіст» не як знаряддя для досягнення особистих цілей, а як обов’язок перед народом, перед кожним, хто читає друковані матеріали, слухає радіо, з довірою дивиться теленовини.
 +
 +
Проведено -22.03 у приміщенні ІМВ НАУ (ауд. 7.114) зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Визначення особистих якостей журналіста теленовин, моральні аспекти роботи на телебаченні, відповідальність ведучого перед глядачами.
 +
 +
Кількість студентів - 80 осіб, другий, третій та четвертий курс.
 +
 +
[[Файл:March4.jpg|800px|center]]
 +
 +
 +
[[Файл:March5.jpg|800px|center]]
 +
 +
''На фото: слухачі Академії та студенти кафедри журналістики при проведенні майстер – класу з ведучім телеканалу «Інтер» Олегом Панютою.''
 +
 +
'''ЛЮТИЙ 2011'''
 +
 +
==== Захід 1.Лекцію слухачам Академії та студентам у ІМВ НАУ прочитав видатний Український журналіст, безпосередній учасник подій ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – Олег Петрович ГУСЄВ ====
 +
 +
Олег Петрович єдиний журналіст, який сфотографував зруйнований реактор з 15 метрів!, написав про Чорнобильську аварію більше 20 книг, деякі з яких не мають аналогів в світі.
 +
 +
Його дослідження спростовують висновки експертів МАГАТЕ про те, що Чорнобильська катастрофа не така важка, як про неї пишуть в Україні, були викриті факти применшення кількості людських жертв, та заниження радіаційного фону забруднення.
 +
 +
Протягом лекції було розглянуто низку важливих питань, щодо майбутнього покоління, що народилося в умовах радіаційного забруднення, економічні наслідки аварії, та її екологічні наслідки.
 +
 +
Проведено - 18.02 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Опанування методики збору інформації в екстремальних умовах та її подальше опрацювання, поширення інформації у ЗМІ та у офіційних виданнях.
 +
 +
Кількість студентів - 60 осіб, другий курс.
 +
 +
[[Файл:Feb 1.png|800px|center]]
 +
 +
[[Файл:Feb 3.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото: на лекційному занятті, яке проводив у НАУ генерал–майор, видатний Український журналіст — Олег Петрович ГУСЄВ.''
 +
 +
'''ГРУДЕНЬ 2010'''
 +
 +
==== Захід 1. Спільно з Представниками Міністерства з надзвичайних ситуацій, на території 25-ої пожежної частини, було організовано практичне заняття. Слухачі Академії ознайомились з історією розвитку пожежної справи, пожежним обладнанням та методикою роботи журналіста по організації оперативної інформації на місці надзвичайної ситуації====
 +
 +
Проведено - 03.12 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання оперативної інформації з місця надзвичайної події.
 +
 +
Кількість студентів – 10 осіб, третій курс.
 +
 +
[[Файл:Dec 10.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото (автор – Полянська Каріна): слухачі Академії при проведенні практичного заняття з представниками МНС у 25 – ій пожежній частині.''
 +
 +
'''ЛИСТОПАД 2010'''
 +
 +
==== Захід 1. Спільно з Представниками Прикордонної служби України організовані заняття на базі аналітичного центру прикордонної служби. Слухачі Академії ознайомились з обладнанням та методикою роботи журналіста по організації оперативної інформації прикордонної служби====
 +
 +
Проведено - 11.11 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання оперативної інформації, практичні навички формування аналітичної інформації.
 +
Кількість студентів – 8 осіб, третій курс.
 +
 +
==== Захід 2. За підтримки Міністерства закордонних справ України, слухачі Академії провели заняття на конференції «Україна і НАТО в новому світі». На конференції слухачі відпрацювали методику конспектування виступів учасників, відмітили особливості роботи телеоператора та фотожурналіста. Слухачі задали питання відомим політикам щодо тематики конференції====
 +
 +
Проведено - 18.11 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації з ипломатичного заходу, практичні навички формування аналітичного мислення.
 +
 +
Кількість студентів – 10 осіб, перший, другий, третій курс.
 +
 +
Тези конференції
 +
 +
*За останні роки в світи створився «розкол» іміджу НАТО як ефективної геполітичної структури та реальним сприйняттям Альянсу.
 +
*Політика «позаблоковості» України, та її Євроатлантичні орієнтації.
 +
*Нові глобальні виклики – кібернетичні загрози, тероризм, нестабільність у світі, та роль України і НАТО у їхньому подоланні.
 +
*Вихід дії НАТО за границі Євроатлантичної зони (операції в Афганістані).
 +
 +
[[Файл:Nov 10.png|800px|center]]
 +
 +
 +
[[Файл:Nov 10 2.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото: слухачі Академії при проведенні заняття на конференції «Україна і НАТО в новому світі».''
 +
 +
'''ЖОВТЕНЬ 2010'''
 +
 +
==== Захід 1. У Державному комітеті телебачення та радіомовлення за участю представників КМДА та керівників енергопостачальних компаній, було проведено брифінг з питань проведення опалювального сезону в Україні, з окрема проблеми готовності міського господарства в м. Києві ====
 +
 +
Проведено - 15.10 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації, практичні навички побудови важливих питань до офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс.
 +
 +
[[Файл:Oct 10.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото: слухачі Академії – у Державному комітеті телебачення та радіомовлення України.''
 +
 +
==== Захід 2. Лекцію слухачам Академії у ІМВ НАУ читає радник міністра МНС з питань зв'язків з громадскісттю Бородіна С.В. Розглянуті питання взаємодії роботи МНС та ЗМІ, створення репортажів з місць надзвичайних подій, вибуху газу у житловому будинку в м. Дніпропетровськ, пожежі у лікарні в м. Краматорськ ====
 +
 +
Проведено - 22.10 у приміщенні ІМВ НАУ (ауд. 7.114) зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики опанування та опрацювання масиву інформації, практичні навички побудови питань до офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 30 осіб, перший та третій курс.
 +
 +
[[Файл:Aej 5.png|800px|center]]
 +
 +
''На фото: слухачі Академії – на лекційному занятті, яке проводив у НАУ радник міністра МНС з питань зв'язків з громадськістю - Бородіна С.В.''
 +
 +
'''ВЕРЕСЕНЬ 2010'''
 +
 +
==== Захід 1. За підтримки голови національної спілки журналістів України Лубченка І.Ф. проведено брифінг заступника міністра внутрішніх справ з питань зв'язків з громадськістю. Слухачі Академії отримали вичерпні відповіді з питань захисту прав журналістів з огляду на неправомірні дії деяких працівників правоохоронних структур ====
 +
 +
Проведено - 10.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 14 осіб, перший та другий курс.
 +
 +
==== Захід 2. У приміщенні прес центру МВС проведено брифінг за участю міністра внутрішніх А. Могильова з питань криміногенної ситуації в Україні. Слухачі Академії отримали можливість спілкування з посадовими особами міністерства, отримали відповіді на питання щодо співпраці та проблематики відносин між журналістами та представниками органів внутрішніх справ ====
 +
 +
Проведено - 24.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс.
 +
 +
==== Захід 1. За підтримки голови національної спілки журналістів України Лубченка І.Ф. проведено брифінг заступника міністра внутрішніх справ з питань зв'язків з громадськістю. Слухачі Академії отримали вичерпні відповіді з питань захисту прав журналістів з огляду на неправомірні дії деяких працівників правоохоронних структур ====
 +
 +
Проведено - 10.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 14 осіб, перший та другий курс.
 +
 +
==== Захід 2. У приміщенні прес центру МВС проведено брифінг за участю міністра внутрішніх А. Могильова з питань криміногенної ситуації в Україні. Слухачі Академії отримали можливість спілкування з посадовими особами міністерства, отримали відповіді на питання щодо співпраці та проблематики відносин між журналістами та представниками органів внутрішніх справ ====
 +
 +
Проведено - 24.09 зав. лаб. ЕЖ - Танана Д.Ю.
 +
 +
Завдання - Відпрацювання методики збору та опрацювання інформації від офіційних осіб.
 +
 +
Кількість студентів – 4 особи, другий та третій курс.
 +
 +
{| border="0" align="center" cellpadding="4" valign="top"
 +
| [[Файл:Aej 1.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:Aej 2.jpg|400px]]
 +
|-
 +
| [[Файл:Aej 3.jpg|400px]]
 +
| [[Файл:Aej 4.jpg|400px]]
 +
|}

Поточна версія на 10:56, 23 березня 2015

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти