Майстер-клас від експертів Валентина Калашника та Лідії Гаврищук "OSDirect"

Матеріал з Кафедра журналістики
Версія від 23:07, 16 жовтня 2017; Admin (Обговореннявнесок)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

ЯК ЗМУСИТИ КЛІЄНТА ДУМАТИ ПРО ВАШІ ТОВАРИ ТА БРЕНД?!

11 жовтня 2017 за сприянням викладачів кафедри були запрошені експерти з величезним практичним досвідом з маркетингу та реклами. Не бути в тренді, а створювати нові тренди - це саме про них. Бо роками холдинг OSDirect Loyal&CRM, які представляють гості, стверджувався як серйозна команда, яка дійсно може заробити для бренда не лише гроші, а й величезну лояльність клієнта. Для них співпраця з великими брендами - це щоденна клопітка праця. Yves Rocher, Bonprix, SOCAR, TARANTINO family... Цей перелік неосяжний.

22424237 569853123349948 5660437024336414077 o.jpg

Чи не з першої хвилини експерти заволоділи увагою студентів. І вони не лише слухали, а й взаємодіяли з гостями. Скажу чесно - 1,5 години було дійсно мало. Експертів хотілося слухати ще і ще. Не було звичайного сценарію: лекція-запитання. Все про що розповідалось, підкріплювалось практичним досвідом. Багато про що студенти чули вперше.

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти