Кирило Євсеєв: Як стати youtubeром?

Матеріал з Кафедра журналістики
Версія від 16:58, 27 березня 2019; Admin (Обговореннявнесок)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Тележурналіст і YouTube експерт Кирило Євсеєв розповів 20 березня студентам Кафедри журналістики, реклами і зв’язків з громадськістю ФМВ НАУ як створити свій канал на YouTube, навіщо це потрібно журналістам і як здобути багато підписників.

Більше фотографій на ФБ

Youtube vs Facebook Канал на Youtube дозволяє охопити велику аудиторію і при цьому «свою», якій цікаво саме те, що ви робите.

  • Сторінка в ФБ дає розширення кола спілкування, знайомство з експертами, заява себе як експерта в певній темі.
  • ФБ не дуже «любить» посилання на Youtube і знижує їх видачу в стрічці. Youtube дуже любить, коли відео шерять. Як варіант – запостіть в ФБ короткий проморолік, наприкінці якого запросіть відвідати ваш Youtube канал. Так ви приведете свою аудиторію з ФБ в Youtube і не будете витрачати час на заливання відео в обидві соцмережі.

Правила роботи над розвитком свого каналу

  • Знімайте відео про те, що вам самим цікаво, на теми, в яких ви розбираєтеся. Спеціалізуйтеся на чомусь, ставайте експертами в цій темі.
  • Скажіть «НІ!» перфекціонізму. Перші ваші ролики будуть погані і це нормально. Ви будете на них вчитися і робитимете з кожним разом все краще.
  • Досліджуйте ключові слова та популярні запити в тих темах, про які знімаєте. Без цього ви не створите гарні заголовки, не пропишете теги, не потрапите в «свою» аудиторію. Вас не знайдуть пошуковики.
  • Знімайте регулярно. Краще одне відео раз в тиждень, ніж 5 за один день, а потім місяць «нічого». Генеруйте теми і розраховуйте свої сили та час. Плануйте!
  • Ваше відео має бути корисним для ваших глядачів. Коли закликаєте «Підписуйся!» - пояснюйте, навіщо це вашому глядачеві?
  • Ваше відео має викликати в глядачів емоції.

Кирило Євсеєв - сертифікований фахівець YouTube з розвитку каналів, управління контентом. А також - сертифікований фахівець Google з відеореклами: допомагає клієнтам просувати ролики і продукти. Автор каналу «Як знімати відео для YouTube і не тільки». Консультує блогерів і політиків як розвивати YouTube канали. В минулому – тележурналіст, працював спеціальним кореспондентом телеканалу «Інтер» в Центральній Європі (Відень).

Повністю лекцію Кирила Євсеєва можна подивитися на моєму каналі. Бо я вже сказала «ні» перфекціонізму :) І так, підписуйтеся! Щоб не пропустити наступні цікаві та корисні майстер-класи

Джерело Блог Наталії Олексіївни Кучер, викладача кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю НАУ

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти