Звіт про підсумки проведення міжвузівської студентської наукової конференції кафедри журналістики ННІМВ НАУ

Матеріал з Кафедра журналістики
Версія від 12:45, 25 травня 2016; Admin2 (Обговореннявнесок)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Звіт про підсумки проведення міжвузівської студентської наукової конференції кафедри журналістики ННІМВ НАУ

2015 – 2016 навчальний рік


1.Тема конференції: «Актуальні проблеми соціальних комунікацій»

2. Дата (дати) проведення: 19 травня 2016 року

3. Місце проведення: Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин

4. Організатор (співорганізатори) (навести перелік ВНЗ, науково-дослідних інститутів, заявлених як співорганізатои): ННІМВ НАУ

5. Назви секцій (або ж проблематика наукових досліджень): - актуальні проблеми теорії та методології масової комунікації; - теорія й історія української та світової журналістики; - етичні орієнтири сучасних ЗМІ; - регіональна журналістика: досвід і перспективи розвитку; - сучасні тенденції в PR і рекламi; - зв’язки з громадськістю та реклама: прикладні соціально- комунікаційні технології тощо.

6. У конференції прийняло участь (очні виступи на конференції):

6.1). членів кафедри (8)

6.2.). запрошених осіб (1)

7. За підсумками роботи конференції видано електронний збірник матеріалів тез конференції, ел. Адреса: http://kgimv.nau.edu.ua/

8. Дані про іноземних учасників (країна, установа, посада учасника): іноземні учасники участь не взяли

9. Найважливіші здобутки (наукові підсумки, наукова новизна) роботи конференції:

Матеріали конференції присвячені науковим підходам до розвитку журналістики і журналістської освіти, до наукових досліджень у галузі соціальних комунікацій різних українських вищих навчальних закладів. Включення людини в систему ЗМІ та її обізнаність у даній сфері є необхідною передумовою розвитку суспільства і формування всебічно розвиненої особистості.


У ході конференції були висвітлені й досліджені маніпулятивні прийоми та засоби в українському телевізійному просторі; використання методів впливу масової комунікації у діяльності громадських організацій; релігійний контент в сучасній українській журналістиці як вагомий важіль для морального перевиховання суспільства; українська медіа освіта й особливості свободи слова; імаготипічні структури в засобах масової комунікації тощо.

Чатча.jpeg

Часеч.jpeg

Аечооча.jpeg

Ку.jpeg

Ікп.jpeg

Раьм.jpeg

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти