21.11 Викладачі кафедри відвідали тренінг "Digital для соцкампаній: неочевидні інструменти"

Матеріал з Кафедра журналістики
Версія від 17:41, 28 листопада 2017; Admin (Обговореннявнесок)

(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

America House Kyiv та Molodiya Festival запросили Елліну Циховську та Оксану Пилип прослухати досить корисний тренінг "Digital для соцкампаній: неочевидні інструменти".

23949369 10156458163363484 221360215 o.jpg

Дінались про: - Як використати функціонал соціальних мереж для промо кампанії на повну

23961003 10156458163433484 903777771 o.jpg

- Нові неочевидні прийоми та інструменти, які надають соціальні мережі

24007878 10156458163458484 649763162 o.jpg

- Як зробити максимальний reach та engagement з мінімальним бюджетом

23755694 10156450716478484 4899968214260182520 n.jpg

Особисті інструменти
Простори назв

Варіанти
Перегляди
Дії
Навігація
ПРО КАФЕДРУ
НОВИНИ
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ
АБІТУРІЄНТАМ
СТУДЕНТАМ
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
МАЙСТЕР-КЛАСИ
КОНФЕРЕНЦІЇ, ТРЕНІНГИ
ГРАНТИ, СТИПЕНДІЇ
ВИПУСКНИКИ КАФЕДРИ
ВАЖЛИВО ЗНАТИ
ВІДЕО
ВИДАННЯ КАФЕДРИ
АРХІВ НОВИН
КОНТАКТИ
Інструменти