Відмінності між версіями «Школа майстерності Світлани Долеско»
Матеріал з Кафедра журналістики
Admin2 (Обговорення • внесок) |
Admin2 (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
Найяскравішими враженнями від минулого навчального року для багатьох студентів-журналістів ННІМВ НАУ було спілкування з Генеральним директором Центру Української Культури та Мистецтва Світланою Долеско. Спочатку вона провела майстер-клас з продюсування культурно-мистецьких заходів, вітчизняного декоративно-прикладного мистецтва у різних засобах масової інформації. А потім - цикл тренінгів. | Найяскравішими враженнями від минулого навчального року для багатьох студентів-журналістів ННІМВ НАУ було спілкування з Генеральним директором Центру Української Культури та Мистецтва Світланою Долеско. Спочатку вона провела майстер-клас з продюсування культурно-мистецьких заходів, вітчизняного декоративно-прикладного мистецтва у різних засобах масової інформації. А потім - цикл тренінгів. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko1.jpeg]] | ||
Мистецтво: минуле чи майбутнє? | Мистецтво: минуле чи майбутнє? | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko2.jpeg]] | ||
Чи важливим є вивчення культури різних народів, чи це залишається минулим, на яке не варто звертати увагу? | Чи важливим є вивчення культури різних народів, чи це залишається минулим, на яке не варто звертати увагу? | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko3.jpeg]] | ||
На це питання відповіла Світлана Долеско – директор центру української культури та мистецтв, яка завітала до Національного авіаційного університету з триденним майстер-класом для студентів. Другий день занять був неймовірно цікавим та просвітницьким. Тема стосувалась доби Відродження. На ввімкненому проекторі змінювались зображення, нам демонстрували світові шедеври мистецтва. Особливо детальний був розгляд картини «Портрет подружжя Арнольфіні». | На це питання відповіла Світлана Долеско – директор центру української культури та мистецтв, яка завітала до Національного авіаційного університету з триденним майстер-класом для студентів. Другий день занять був неймовірно цікавим та просвітницьким. Тема стосувалась доби Відродження. На ввімкненому проекторі змінювались зображення, нам демонстрували світові шедеври мистецтва. Особливо детальний був розгляд картини «Портрет подружжя Арнольфіні». | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko4.jpeg]] | ||
- Відкрита рука – це символ довіри, персик – непорочності. А чоловік на полотні стоїть босим, тим самим символізуючи те, що він більше не одружиться. І запам’ятайте мистецтво Ван Ейка – це примітивізм, - промовляла Світлана, а дівчата швидко шкрябала олівцями на папері, боячись пропустити бодай одне слово. | - Відкрита рука – це символ довіри, персик – непорочності. А чоловік на полотні стоїть босим, тим самим символізуючи те, що він більше не одружиться. І запам’ятайте мистецтво Ван Ейка – це примітивізм, - промовляла Світлана, а дівчата швидко шкрябала олівцями на папері, боячись пропустити бодай одне слово. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko5.jpeg]] | ||
Напевне, це для них нова інформація. Вивчення минулого, на жаль, не популярне серед сучасної молоді. Але як ми можемо мати майбутнє, не значи минулого. Неможливо розвивати культуру наступного віку, не знаючи хоч приблизно минулої доби. Знання світової культури, перш за все, розвивають загальні знання та кмітливість. Саме з цією метою і була організована ця зустріч, яка з великим успіхом прийнялась серед студентів. | Напевне, це для них нова інформація. Вивчення минулого, на жаль, не популярне серед сучасної молоді. Але як ми можемо мати майбутнє, не значи минулого. Неможливо розвивати культуру наступного віку, не знаючи хоч приблизно минулої доби. Знання світової культури, перш за все, розвивають загальні знання та кмітливість. Саме з цією метою і була організована ця зустріч, яка з великим успіхом прийнялась серед студентів. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko6.jpeg]] | ||
- Святих не можна було зображувати в одежі. Цим і характерна доба Відродження. А ось в традиційному більший посил йде на духовність. Це і є спільне цих різних епох, - продовжувала пані Світлана. | - Святих не можна було зображувати в одежі. Цим і характерна доба Відродження. А ось в традиційному більший посил йде на духовність. Це і є спільне цих різних епох, - продовжувала пані Світлана. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko7.jpeg]] | ||
За цим пішли коротенькі презентації про сучасних художників та їхні роботи. Особливо всіх вразила картина «Чарлі» Іллі Чічкана, на якій була зображена горила в шкіряній куртці. Це викликало навіть посмішки на обличчях трохи стомленої молоді. В завершальній частині демонструвались роботи Олега Голосія, Олега Галицького та Максима Мамсікова, котрі були не менш захоплюючими та вражаючими. | За цим пішли коротенькі презентації про сучасних художників та їхні роботи. Особливо всіх вразила картина «Чарлі» Іллі Чічкана, на якій була зображена горила в шкіряній куртці. Це викликало навіть посмішки на обличчях трохи стомленої молоді. В завершальній частині демонструвались роботи Олега Голосія, Олега Галицького та Максима Мамсікова, котрі були не менш захоплюючими та вражаючими. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko8.jpeg]] | ||
Головний урок, який винесли присутні з лекції Світлани Долеско – це те, що потрібно дивитись, слухати та читати якомога більше. Вивчення історії культури стелить м’яку стежку до культури майбутнього! | Головний урок, який винесли присутні з лекції Світлани Долеско – це те, що потрібно дивитись, слухати та читати якомога більше. Вивчення історії культури стелить м’яку стежку до культури майбутнього! | ||
Рядок 19: | Рядок 35: | ||
'''Катерина Швачко''' | '''Катерина Швачко''' | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko9.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko10.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko11.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko13.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko14.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko15.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko16.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko17.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko18.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko19.jpeg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:dolesko12.jpeg]] |